پاره کردن پوسترها در تمرین استقلال کار خوبی بود/ وقتی اسم پورحیدری و حجازی هست...

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه، اتفاقات عجیب اولین تمرین استقلال حواشی زیادی را ایجاد کرده است‌.

وقتی با علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال تماس گرفتیم تا درباره اتفاقات روز پنجشنبه تمرین استقلال صحبت کنیم، ناخودآگاه بحث‌مان به پاره شدن بنرهای حجت کریمی و او که قائم مقام باشگاه است کشیده می‌شود‌.

امیری در پاسخ به خبرنگار ما می‌گوید: من و آقای کریمی از نصب بنرها خبر نداشتیم و حتی بنرها را ندیده بودیم، اما بعدا در اینستاگرام دیدیم که یکی از هواداران استقلال آنها را پاره می‌کند.

امیری در ادامه گفت: باتوجه به اینکه ما در جریان این ماجرا نبودیم، مسئولیتی متوجه ما نیست، اما می‌خواستم همینجا از آن هوادار استقلال تشکر کنم که این کار را با بنر من انجام داد. چراکه تا زمانی که نام چهره‌های بزرگی مثل منصور پورحیدری و ناصر حجازی در میان است، اسم بنده را نمی‌شود به عنوان خادم باشگاه استقلال به میان آورد.

اصلا در کمپی که به اسم ناصر حجازی است،  نباید نام دیگری به در و دیوار بخورد. من فکر می‌کنم نظر آقای حجت کریمی هم همین باشد. اگرچه ایشان هم مثل من از وجود این بنر بی‌خبر بودند. البته دیدم که به پوستر مشترک جواد نکونام و آقای کریمی آسیبی وارد نشده که این موضوع رعایت شأن سرمربی باشگاه استقلال بود.

امیری در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: مسائلی که در کمپ استقلال اتفاق افتاد به هیچ وجه خوشایند نبود. امیدوارم با روزهای خوبی که در پیش داریم، این مسئله را فراموش کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال افزود: مدیریت استقلال در تلاش برای حل مشکلات، بستن یک تیم خوب و ایجاد شرایط مناسب برای موفقیت در فصل آینده است. انشاالله با سبکی که آقای نکونام در استقلال ارائه می‌کند، سال موفقیت آمیزی در انتظار ما است.

کدخبر: 904846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟