ستارگانی که اغوا نشدند و جرات «نه» گفتن داشتند!

به گزارش رکنا به نقل از فوتبال 360، پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی 2023 تحت سلطه عربستان سعودی بوده اما نکته این است که برخی از بازیکنان برابر پیشنهاد اعجاب انگیز عرب‌‌ها مقاومت کرده‌‌اند. پس از انتقال کریستیانو رونالدو به لیگ حرفه‌ای عربستان تا امروز انگولو کانته، روبن نوس، کالیدو کولیبالی و کریم بنزما را به خدمت گرفتند. بنا بر این ما پنج فوتبالیست سرشناسی را که به این پیشنهاد نه گفتند را لیست کرده‌ایم.

لیونل مسی

برخلاف تابستان سال قبل، خوشبختانه اخبار لیونل مسی خیلی زود در تابستان امسال پایان یافت و در شرایطی که می‌توانست با انتقال به عربستان سعودی به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل شود اما به دلیل درخواست خانواده‌اش ترجیح داد به آمریکا مهاجرت کند تا از زندگی روزمره خود بیشتر از زندگی در پاریس و خاورمیانه لذت ببرد.

لوکا مودریچ

الهلال که در این مدت بنزما و رونالدو را به خدمت گرفته بود، امید داشت تا یکی دیگر از اسطوره های رئال مادرید را هدف قرار دهد. آنها به لوکا مودریچ 171 میلیون پوند پیشنهاد دادند تا به مدت 3 فصل در لیگ عربستان بازی کند اما او قراردادش را تمدید کرد تا خانواده‌اش در پایتخت اسپانیا بماند.

سرخیو بوسکتس

بوسکتس در ماه می اعلام کرد بارسلونا را پس از یک دوران درخشان ترک می‌کند. این هافبک همراه با عملکرد ویژه‌اش در تیم ملی اسپانیا، تمام جوایز ممکن را به دست آورده بود. او با وجود دریافت پیشنهادات نجومی عربستانی‌ها، اولویت خود را همبازی شدن با لیونل مسی در اینتر میامی قرار داد.

روملو لوکاکو

روملو لوکاکو که فصل گذشته را به صورت قرضی در اینتر سپری کرد، قراردادی باورنکردنی به مبلغ 21 میلیون پوند در سال از سمت الهلال دریافت کرد. با این حال اولویت این بازیکن پیش‌تر از هر عدد و رقمی بازی در اینتر بود.

اولیویه ژیرو

 نیکولو شیرا، خبرنگار حوزه نقل و انتقالات از یک پیشنهاد نجومی و عجیب از سمت یک تیم ناشناس عربستانی به ژیرو خبر داد اما رکورددار گلزنی برای تیم ملی فرانسه که 6 سال را در آرسنال و 3 سال دیگر را در چلسی در لیگ برتر گذراند، آن را رد کرد زیرا قصد داشت با وجود سن بالایی که دارد، همچنان در اروپا بازی کند.

کدخبر: 904064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟