پدر ستاره معروف بازداشت و آزاد شد/ دلیل؟ ساخت و ساز غیرقانونی! + عکس

به گزارش رکنا، انتشار فیلمی از سوی نیمار در صفحه شخصی اش در اینستاگرامش از عمارتی که در شهر ریودو ژانیرو ساخته برای او و خانواده‌اش دردسرساز شده است.

در این ویدیو که دلیل اصلی باز شدن پرونده از سوی پلیس مخصوص جرائم محیط زیستی بوده، مشخص است که دریاچه‌ای مصنوعی در عمارتی که متعلق به این ستاره برزیلی است ساخته شده که برخلاف قوانین است.

نیمار

همین موضوع باعث شد که دپارتمان محیط زیست شهرداری ریو به همراه پلیس مختص به جرائم محیط زیستی وارد عمل شوند و در روند انجام تحقیقات در این زمینه، پدر نیمار را بازداشت کنند.

نشریه برزیلی UOL Sport با اعلام این خبر اعلام کرده که پدر نیمار پیش از دستگیری بحث و مشاجره شدیدی با نیروهای پلیس داشته اما پس از چند ساعت بازداشت، آزاد شده است.

نیمار

دپارتمان محیط زیست شهرداری ریو مدعی شده که ساخت این دریاچه مصنوعی در عمارت مجلل نیمار با قطع درختان، شکستن و تراشیدن سنگ‌ها و همچنین انحراف مسیر رودخانه همراه شده که می‌تواند آسیب جدی به محیط زیست وارد کند. جریمه یک میلیون یورویی برای پدر نیمار که مسئولیت انجام این ساخت و ساز را برعهده داشته در نظر گرفته شده و رسانه‌های برزیلی مدعی شده‌اند که شاید جریمه‌های مشابهی برای این ستاره پاری سن ژرمن هم در نظر گرفته شود.

کدخبر: 903045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟