صحبت های طارمی پس از بازگشت از تورنمنت کافا/ قطعا به مشکل می‌خوریم!

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، مهدی طارمی پس از بازگشت تیم‌ملی به ایران از تورنمنت کافا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقاتی بود که باید می‌رفتیم و در آن شرکت می‌کردیم. مهم‌ترین دستاوردش این بود که ذهنیت قهرمانی در بازیکنان ما به وجود بیاید. این‌که بتوانیم جام بگیریم خیلی مهم است تا بتوانیم با اعتماد به نفس بالاتری در جام ملت‌های آسیا حاضر شویم.

او درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌های کافا بیان کرد: کسی نمی‌تواند به صورت فردی موفقیت کسب کنیم، وقتی در یک ورزش گروهی کار می‌کنید. این موفقیت از تلاش همه بازیکنان می‌آید و از همه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم.

مهاجم تیم ملی درباره سطح رقابت‌های کافا بیان کرد: وقتی با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنید، کیفیت تیم‌تان بالاتر می‌رود. در این مسابقات توانستیم به اهداف‌مان برسیم و مهم‌ترین دستاوردمان ذهنیت قهرمانی بود و این مهم‌ترین مساله بود. قطعا باید بازی‌های دوستانه قوی‌تری داشته باشیم تا نقاط قوت و ضعف‌مان را پیدا کنیم و اگر به این شکل پیش برویم قطعا به مشکل می‌خوریم.

طارمی در رابطه با سرنوشتش در پورتو گفت: ان‌شاءالله در آینده متوجه خواهید شد.

او درباره بازی با ازبکستان در فینال کافا بیان کرد: بازیکنان ما اکثرا از اروپا آمدند و خستگی بسیار بیش‌تری از بازیکنان شاغل در آسیا دارند. بعد از جام جهانی هم فشار زیادی روی اکثر بازیکنان بود و متاسفانه ابتدای بازی هم یک اتفاق بد برای بازیکنان ما رخ داد اما خداراشکر برخورد بیرانوند و سعید عزت‌اللهی به خیر گذشت. برایشان دعا می‌کنیم.

طارمی اضافه کرد: بعد از آن به تیم ملی شوک وارد شد و رفته رفته بهتر شدیم و در ابتدای نیمه دوم گل زدیم. در ادامه هم طبیعی است در مقابل تیم میهمان بازی را کنترل کنیم. ازبکستان فشار بیش‌تری آورد و تیم خوبی نشان داد اما ذهنیت قهرمانی برای ما مهم بود و به همین دلیل هم ریسک نکردیم.  

وی درباره اتحاد بازیکنان در تیم ملی بیان کرد: تیم ملی متحد است و در هر زمینه‌ای ممکن است منتقد وجود داشته باشد. هیچ تیم و بازیکنی کامل نیست و به همه احترام می‌گذاریم. سعی می‌کنیم پرچم ایران را روز به روز بالاتر ببریم.

طارمی درباره خط حمله بوشهری تیم ملی و حضور مهدی قایدی و محمد محبی بیان کرد: خط حمله تیم ملی شرایط خوبی دارد. محبی و قایدی تقریبا تازه وارد تیم ملی شدند و به زمان نیاز دارند تا خودشان را بیش‌تر نشان دهند. در آینده از این دو بازیکن بیش‌تر می‌شنویم.

کدخبر: 902666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟