«امید»ها با این دستان مطمئن ناامید نشدند/ گلری خوب که پنالتی گیر هم هست + فیلم
حجم ویدیو: 13.71M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

به گزارش رکنا، مصاف اردن و ایران در نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا پس از 90 دقیقه پرفشار، با تساوی بدون گل به پایان رسید و پنالتی ها تعیین کننده تیم فینالیست شد. جایی که خالد آبادی به برگ برنده تیم رضا عنایتی تبدیل شد.

عنایتی تیمش را با شرایط دشوار و در روز آسیب دیدگی ستاره‌ها که وضعیت ایده آلی نداشتند، به مصاف اردن فرستاد و نتیجه هم این شد که در طول مسابقه حریف عملکرد بهتری داشت اما هر بار اردنی‌ها از خط دفاعی ایران گذر کردند، با سد محکمی مواجه ‌شدند. با توجه به عملکرد دو تیم اردن و ایران در جریان بازی، قرمزها با دست بالاتر پنالتی اول را به گل تبدیل کردند، اما یاسین سلمانی با یک ضربه تماشایی روحیه بازیکنان تیم فوتبال امید ایران  را بالا برد، تا در ادامه خالد آبادی با مهار پنالتی‌های دوم و سوم تیم حریف، شرایط را برای رسیدن به فینال مسابقات مهیا کند.

خالدآبادی

محمدرضا خالدآبادی بهترین بازیکن دیدار ایران و اردن شد

گفتنی است خالدآبادی که در تیم‌های پایه پرسپولیس هم سابقه بازی دارد، پس از صعود هوادار به لیگ برتر با رضا عنایتی به این تیم پیوست، اما در دوران این مربی اصلا فرصت بازی به دست نیاورد تا همچنان برای مطرح کردن نامش در انتظار بماند. سرانجام در هفته‌های پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ بیست و دوم این فرصت با اعتماد داود فنایی سنگربان سال‌های دور پرسپولیس و مربی فعلی تیم امید ایران به خالدآبادی تقدیم شد و او هم به خوبی قدر این موقعیت را دانست و رفته رفته آنقدر خوب عمل کرد تا ساکت الهامی دیگر دست به تغییر ترکیب خود در خط دروازه نزند. او که پس از بازی رفت هوادار برابر گل‌گهر به ترکیب بنفش‌های تهرانی اضافه شد، در پایان فصل 16 حضور در ترکیب اصلی به نامش ثبت شد و 6 مرتبه هم کلین‌شیت کرد.

کدخبر: 901955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟