عجیب ترین رای کمیته انضباطی صادر شد/ هیچ کجا چنین چیزی ندیده ایم! + واکنش بازیکن

به گزارش رکنا، اتفاقات و حواشی دیدار هفته پایانی لیگ برتر بین استقلال و تراکتور که برتری 7-1 آبی‌پوشان را به همراه داشت، زیر نظر کمیته انضباطی و ناظرین ویژه آن قرار گرفت و پس از یک ماه آرای این دیدار اعلام شد که عجیب‌ترین آن برای مدافع میانی اخراج شده سرخ‌پوشان تبریزی است.

آرش قادری ، مدافع میانی تراکتور در دقیقه ۶۷ این مسابقه و در حالی که استقلال با نتیجه ۴ بر یک پیش بود، با یک تکل بلند مانع از ورود امیرارسلان مطهری به محوطه جریمه و قرار گرفتن مهاجم آبی‌ها در موقعیت تک به تک شد که این خطا با کارت زرد دوم و اخراج او همراه بود ولی جریمه انضباطی نیز به دنبال داشته است.

کمیته انضباطی در یکی از آرای انضباطی دیدار استقلال و تراکتور آورده است: «آرش قادری، بازیکن تیم تراکتور به خاطر سلب موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج شد، باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.»

این رای عجیب در حالی جزو جرایم نقدی کمیته انضباطی محسوب می‌شود که بازیکنان فوتبال بخاطر خطای مرتکب شده در همان زمین بازی هم کارت زرد یا قرمز دریافت می‌کنند که آرش قادری نیز با اخراج مستقیم مواجه شد ولی با این وجود باید جریمه نقدی هم بدهد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیشتر هم این جریمه نقدی عجیب را در لیگ برتر لحاظ کرده بود و در هفته پانزدهم که امیر شبانی، مدافع میانی پیکان یک موقعیت مسلم گلزنی از مس رفسنجان گرفت و خطای پشت محوطه جریمه انجام داد، ۲۶۰ میلیون ریال جریمه کرد و امروز هم رای به جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی آرش قادری داد.

قادری در گفت‌‌وگو با تسنیم، درباره حکمی که توسط کمیته انضباطی صادر شده ، گفت: من تا حالا چنین چیزی ندیده بودم که بازیکنی به خاطر گرفتن موقعیت از تیم حریف، توسط کمیته انضباطی جریمه شود و این حکم واقعاً برایم عجیب است. در بازی با استقلال و روی صحنه‌ای که داور خطا گرفت، همه چیز به‌صورت کامل روشن بود و بعد از پایان مسابقه هم تمام کارشناسان داوری تأکید کردند که هیچ خطایی در آن صحنه رخ نداد و تصمیم داور هم در مورد اخراج من اشتباه بود. واقعاً نمی‌دانم بر چه اساسی این حکم صادر شده و تا حالا چنین چیزی ندیده بودم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور که قبل از اتمام فصل، نامش توسط پاکو خمز برای تمدید قرارداد به باشگاه تراکتور داده شده ، در مورد وضعیت خود برای فصل آینده نیز گفت: قرارداد من با تراکتور تمام شده و بازیکن آزاد هستم. فعلاً اتفاقی نیفتاده و امیدوارم هر چه باشد، برای من و تراکتور خیر رقم بخورد.

کدخبر: 901408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟