لوپز: برای آنالیز کامل استقلال 10 ویدیو می‌خواهم/  صحبت های گزینه سرمربیگری آبی ها پس از جلسه با کریمی + فیلم
حجم ویدیو: 15.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

به گزارش رکنا، خوان رامون لوپز اسپانیایی بعد از جلسه با حجت کریمی ، در مورد سفر خود به تهران برای مذاکره با باشگاه استقلال ، گفت: خیلی از ملاقات با مدیرعامل استقلال خوشحال هستم. از او به خاطر دعوت و پذیرایی از من تشکر می‌کنم. تلاش کردیم درمورد برنامه‌های استقلال صحبت کنیم تا اگر امکانش باشد بتوانیم همکاری داشته باشیم. با هدف اینکه بتوانیم برنامه خوبی برای باشگاه و کسب پیروزی‌های متعدد داشته باشیم. می‌دانم استقلال باشگاه خیلی بزرگی است.برای همین باید شناخت خیلی کافی داشته باشیم تا به اهداف خود برسیم.

گزینه اسپانیایی سرمربیگری استقلال درخصوص میزان شناخت خود از این تیم تصریح کرد: وقتی سرمربی عربستان بودم، بازی‌های استقلال را در لیگ قهرمانان دیده بودم. یک مسابقه با الریان داشتند. به این دلیل که در مسابقات حضور داشتم، شناخت دارم اما برای شناخت کامل نیاز دارم 5 ویدیو از بازی‌های تیم لیگ برتر ایران و 5 ویدیو از بازی‌های استقلال برای آنالیز کامل داشته باشم.

کارو تصریح کرد: این آنالیز را انجام خواهم داد تا نقاط ضعف و قوت را بررسی کنم. اگر ببینم می‌توانم به تیم کمک کنم یا تغییراتی در ترکیب انجام بدهم که موفقیت‌آمیز باشد، با باشگاه قرارداد امضاء خواهم کرد. همه اهداف ما برای کمک به استقلال است تا به اهدافش برسد و جام به دست بیاورد.

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است که قرارداد همکاری با استقلال ببندند؟ گفت: من کار خودم را انجام می‌دهم. در همه باشگاه‌هایی که بودم تلاش کردم اول آنها را آنالیز کنم و از شرایط تمرین، قوانین و بازیکنان اطلاعات کسب کنم و از طرفی بدانم باشگاه چه اهدافی دارد و اگر بدانم همه این مسائل با قوانین من همخوانی دارد و می‌توانیم به آن چه می‌خواهیم برسیم، آن زمان ادامه می‌دهیم. اگر بدانم مشکلاتی وجود دارد،‌ حضورم مفید نخواهد بود و چمدانم را برمی‌دارم و می‌روم.

کدخبر: 900867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟