میهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان اروپا/ اردوغان طرفدار اینتر است یا منچسترسیتی؟

به گزارش رکنا، منچسترسیتی و اینتر شنبه شب در ورزشگاه آتاتورک به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل 23-2022 را برگزار کنند.

رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که رجب طیب اردوغان که به تازگی موفق شد در انتخابات این کشور بار دیگر برنده شود قرار است برای تماشای این بازی به ورزشگاه برود تا از نزدیک شاهد رقابت این دو تیم باشد.

رییس جمهور ترکیه در جایگاه ویژه در کنار الکساندر چفرین، رییس یوفا، حضور خواهد داشت و بعضی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که به واسطه حضور هاکان چالهان اوغلو در ترکیب اینتر ، اردوغان هم طرفدار این تیم است و امیدوار است که شاگردان سیمونه اینزاگی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

گفته می‌شود که حضور او در ورزشگاه باعث خواهد شد که نیروهای امنیتی بیش از پیش به افراد حاضر در ورزشگاه سخت‌گیری کنند و جوانب امنیتی در بالاترین سطح ممکن رعایت خواهد شد.

یوفا امروز عصر هم دیداری دوستانه را ترتیب داده که با حضور بازیکنان سابق فوتبال ترکیه و بازیکنان بزرگی چون مارکو ماتراتزی، جولیو سزار، کوردوبا و کامبیاسو برگزار خواهد شد.

بازیکنان نام آشنایی مانند یحیی توره، روبرتو کارلوس، لوئیز فیگو، کاکا، کافو، کلارنس سیدورف، پیرس، ویتور بایا و اسین قرار است فردا شب در ورزشگاه حضور داشته باشند.

کدخبر: 899221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟