خداحافظی ساپینتو با استقلال/ پایان رسمی پرتغالی جنجالی!

به گزارش رکنا، ریکاردو ساپینتو با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت رسمی با استقلال و هواداران استقلال  خداحافظی کرد.

سرمربی پرتغالی استقلال در لیگ برتر بیست و دوم نوشت:

«خانواده عزیز استقلال، امروز با استقلال خداحافظی می‌کنم، باشگاهی که به خانه دوم من تبدیل شد. سفر ما با جام تزیین شد که مهمترین آن کسب سوپرجام ایران پس از 75 سال بود. فوتبال تماشایی و نفس‌گیر و خط حمله فراموش‌ناشدنی ما یک میراث به جا گذاشت. میراثی که با وقف کردن و سرسختی متولد شد و امیدوارم تا سالیان سال ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: با این حال، من با چالش‌هایی روبه‌رو شدم که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت. با بی‌احترامی حریفان روبه‌رو شدم. سرسختی و تلاشی که در 8 ماه داشتیم بدون اینکه جبرانی داشته باشد و تصمیمات سوال برانگیز از داوران و کمیته انضباطی که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

برخلاف آنچه نشان داده می‌شود، پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه دریافت نکرده یا رد نکرده‌ام. پیوند اعتماد با اعضای هیئت مدیره کاهش یافته است. در نتیجه، تصمیم گرفتم به دنبال مسیری متفاوت باشم.

طبق قولی که داده بودم، تا آخر برای تیم‌مان به طور خستگی ناپذیر جنگیدم. متأسفانه، این وضعیت (احقای حقم) مستلزم مداخله قانونی برای حل و فصل است، قدمی که من هرگز نمی‌خواستم بردارم. لطفاً بدانید، این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست. این اقدامی است که برای اصلاح یک اشتباه و تأمین عدالت برداشته شده است.

از تک‌تک شما هواداران، بازیکنان و حامیان تشکر می‌کنم. متأسفانه به دلیل شرایط فعلی مدیریت باشگاه، ادامه کار را غیرممکن می‌بینم. این خداحافظی نتیجه تأمل جدی و اتفاقات اخیر است. امیدوارم در شرایط مختلف بتوانیم یک بار دیگر برای باشگاه فوق‌العاده خود متحد شویم.

با آرزوی موفقیت برای استقلال؛ باشد که به اوج‌گیری خود ادامه دهد تا اینکه دوباره همدیگر را ببینیم.

قربان شما
ریکاردو ساپینتو».

 

کدخبر: 898874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟