فضای احساسی در کنفرانس خداحافظی بنزما/ پایان یک داستان عاشقانه 14 ساله! + عکس

به گزارش رکنا، دقایقی پیش بازیکنان و کادرفنی رئال و همچنین تعدادی از اسطوره‌های باشگاه از جمله رائول گونزالس، روبرتو کارلوس و آلوارو آربلوا در محل کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کردند تا با مهاجم و ستاره سال های گذشته سفیدها، وداع کنند.

 کریم بنزما گفت: «سلام به همه، الان صحبت کردن خیلی سخت است، میخواهم از همه تشکر کنم. ممنون رئیس که منو به رئال آوردی، هیچوقت یادم نمیرود، رئال‌مادرید بهترین است، اما الان زمان جدایی است. همیشه گفتم که می خواستم اینجا بازنشسته شوم، اما همیشه آن چیزی که می خواهیم نمی شود. من همیشه بازی های رئال را تماشا خواهم کرد و حامی این تیم خواهم بود. من بخاطر رئال‌مادرید به این جایگاه رسیدم و خیلی از شما متشکرم. رئال‌مادرید همیشه خانواده من خواهد بود. ممنون پرز، من توانستم به رویای خودم برسم، من هرگز رئال‌مادرید را فراموش نمی کنم، چون این بهترین باشگاه دنیا و تاریخ است. همانطور که روز اول هم گفتم، یک، دو، سه...هالا مادرید.»

بنزما

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید هم گفت: «امروز روز خیلی دردناکی برای من است چون خاطرات ۱۴ سال گذشته را به یاد می آورم. یک داستان زیبا که ۱۴ سال پیش شروع شد. از روزی که کریم خداحافظی کرد غم و اندوه زیادی رو بین مادریدیستا و هواداران فوتبال دیدم که تحت تاثیر جادوی فوتبالیستی مثل کریم بنزما بوده‌اند.»

او در بخشی از صحبت هایش جملاتی احساسی بیان کرد:«کریم عزیز، تو ۱۴ سال پیش آمدی و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تبدیل شدی. ما کارهای شگفت‌انگیزت را دیدیم. تو یکی از بزرگترین اسطوره‌های رئال هستی، تو باورنکردنی بودی. کریم تو در این سالها ما را احساسی و هیجانی کردی! سفرت امروز در مادرید به پایان رسید، ما با یک اسطوره خداحافظی می کنیم، کاپیتان مان، نه یک بازیکن معمولی.داستان عاشقانه رئال و بنزما جاودانه خواهد بود، ممنون کریم.»

بنزما

بنزما

کدخبر: 898526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟