تونل افتخار برای قدوس/ خداحافظی باشکوه لژیونر ایرانی از برنتفورد + فیلم
حجم ویدیو: 4.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

به گزارش رکنا، هفته سی و هشتم( پایانی) رقابتهای لیگ برتر جزیره با اتفاقی زیبا برای سامان قدوس همراه شد. برنتفورد که فصل فوق العاده ای داشت، در بازی پایانی هم موفق شد مقابل منچسترسیتی قهرمان 1-0 پیروز شود تا عملکرد خوب این تیم در شب آخر هم ادامه داشته باشد.

برنتفورد تحت هدایت توماس فرانک که دومین فصل حضور متوالی خود در لیگ برتر را پشت سرگذاشت، با کسب ۵۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت. سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم برنتفورد یکی از بازیکنانی بود که در سه فصل گذشته همراه با این تیم از رقابت‌های چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کرد و دو سال هم در بالاترین سطح فوتبال انگلیس به میدان رفت.

قدوس البته در لیگ برتر فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد. او فصل قبل ۱۷ و این فصل ۱۵ بار و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت. این موضوع باعث شد قدوس تصمیم بگیرد با پایان قراردادش در برنتفورد، از این تیم جدا شود.

از سویی باشگاه برنتفورد چند هفته پیش جدایی قدوس را تایید کرد و این اتفاق در پایان بازی با منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی برنتفورد رخ داد؛ جایی که بازیکنان برنتفورد برای قدوس تونل افتخار زدند.

در ضمن قدوس از مدیران باشگاه تابلوی پیراهن شماره ۱۴ را به عنوان هدیه‌ای برای تقدیر از زحماتش دریافت کرد و در شرایطی که پرانرژی و خندان بود، مقابل چشم هواداران برنتفورد میدان را ترک کرد.

قدوس

اهدای قاب پیراهن شماره ۱۴ به قدوس

کدخبر: 896472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟