رئال مادرید به صورت جدی لالیگا را تهدید کرد/ گزارش عجیب روزنامه والنسیا علیه وینیسیوس + عکس

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه، رئال مادرید شب گذشته در حالی در چارچوب هفته 35 لالیگای اسپانیا در خانه والنسیا تن به شکست1-0 داد که این بازی تحت‌الشعاع توهین‌های نژادی هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور قرار گرفت. بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی؛ هواداران والنسیا هنگام ورود اتوبوس تیم رئال مادرید به ورزشگاه مستایا شعارهای نژادپرستانه ای را علیه بال 22 ساله رئال سر دادند و این شعارها و توهین‌ها به این بازیکن نیز بارها در جریان بازی تکرار شد و از الفاظی همچون «میمون» و «احمق» برای خطاب قرار دادن او استفاده کردند.

در صحنه‌ای از بازی حتی هواداران والنسیا به این بازیکن گفتند «وینیسیوس، برو بمیر!» که همین باعث شد تا بال برزیلی رئال مادرید در زمین گریه کند که هم‌تیمی‌هایش سعی کردند به او دلداری بدهند. وینیسیوس حتی در جریان بازی با شناسایی یکی از توهین کنندگان از داور خواست اقدامی انجام دهد اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت او نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و تصاویر گریه کردنش واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت.

حالا اونداسرو خبر داده که مدیران رئال مادرید قصد دارند به صورت جدی از این ستاره تیم‌شان دفاع کنند و آماده هستند که حتی کار را به شکایت و دادگاه عالی اسپانیا بکشانند.

مدیران این باشگاه به لالیگا هشدار داده‌اند که اگر اقدامات کافی برای دفاع از وینی انجام نشود و تنبیه و جریمه‌های سنگین ورزشی علیه هواداران و باشگاه والنسیا صادر نشود، آنها به صورت رسمی شکایتی را تقدیم دادگاه خواهند کرد.

این شکایت قرار است علیه لالیگا، هوادارانی که به وینی توهین کرده‌اند و باشگاه والنسیا انجام شود و رئال آماده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن این اقدام را انجام دهد.

حمله به جای دلجویی

وینی در دقایق پایانی این بازی به دلیل ضربه زدن به هوگو دورو از زمین بازی اخراج شد و هنگام ترک زمین رو به سکوهای مستایا عدد 2 را نشان داد که اشاره به خطر سقوط والنسیا به دسته دوم داشت.

در این شرایط روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است. وینیسیوس در پایان بازی با انتشار متنی به شدت از لالیگا و کشور اسپانیا به خاطر محکوم نکردن نژادپرستان گلایه کرد و بسیاری از شخصیت های مهم دنیا نیز از او حمایت کردند. کارلو آنچلوتی، مربی رئال، نیز به شدت از هواداران والنسیا انتقاد کرد.

در عوض روزنامه سوپردپورته نه تنها از وینی دلجویی نکرده بلکه تصویر او را روی جلد برده و تیتر زده:«آنچلوتی دروغ نگو، وینیسیوس تحریک نکن، مستایا متعلق به دسته اول است.» همچنین در گزارشی که در این روزنامه به قلم رافا مارتین منتشر شده، وینیسیوس شخصیتی احمق، غیر قابل تحمل و کسی که هواداران تیم های رقیب را تحریک می کند، توصیف شده است.

وینیسیوس

کدخبر: 894702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟