لیگ سنگین‌وزن‌ها با حضور بازیکنان دارای اضافه وزن/ تیم «فوتبالیست‌های توپُر» در جستجوی افتخار + تصاویر

به گزارش رکنا به نقل از فارس، در زمین چمن شهر کوچک «بورک» در شمال غرب آلمان ، بازیکنان تیم «فوتبالیست‌های توپُر» برای دور سوم بازی‌‌های لیگ تازه تأسیس سنگین‌وزن‌ها که با حضور بازیکنان دارای اضافه وزن برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

سال گذشته ۶ باشگاه از ایالت «نوردراین-وستفالن» آلمان «لیگ فوتبال سنگین‌وزن‌ها» را آغاز کردند که اولین بازی آن نیز در ماه آوریل برگزار شد.

«مایک کروس» بنیان‌گذار و سرمربی تیم فوتبالیست‌های توپُر گفت: همه باید بازی کنند و بازیکنان کُند باید توانایی رقابت را پیدا کنند نه اینکه به نیمکت دوخته شوند.

فوتبالیست

فوتبالیست

بازیکنان برای اینکه به تیم فوتبالیست‌های سنگین راه پیدا کنند باید شاخص توده بدنی آن‌ها بیشتر از ۳۱ باشد. برای بیشتر بزرگسالان این شاخص در محدوده اعداد ۱۸.۵ تا ۲۴.۹ است.

بازی‌های این لیگ با هفت بازیکن و یک دروازه‌بان برگزار می‌شود و هر بازی از ۲ نیمه ۳۵ دقیقه‌ای تشکیل می‌شود.

کروس با بیان اینکه تشکیل یک گروه کوچک از قوانین سفت و سخت درباره وزن بازیکنان مهم‌تر است، اظهار داشت: این بهتر از این است که با یک ظرف چیپس در خانه بنشینید. من ترجیح می‌دهم در زمین چمن باشم.

او درباره یک قانون ویژه این بازی‌ها نیز گفت: بیشتر از ۲ بازیکن که اضافه وزن ندارند نمی‌توانند در زمین حضور داشته باشند.

در حال حاضر، این لیگ تنها چند باشگاه در یک منطقه آلمان را گردهم آورده اما کروس امیدوار است این ایده در تمام این کشور گسترش یابد.

فوتبالیست

کدخبر: 893656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟