قهرمانی در کشتی پروسه پیچیده ای دارد/ تا صاحب مدال المپیک نشویم خبری از حمایت‌ نیست

مرتضی عطایی کشتی‌گیر ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد و عضو سابق تیم ملی به رکنا گفت: با توجه به بدشانسی هایی که داشتم دوسال است که به طور مختلف آسیب دیده هستم و از حضور در لیگ برتر جا ماندم.اما امسال حتما با تیم خوبی قرار داد می بندم. از آنجایی که بنده شاغل در آموزش و پرورش هستم اکثر هزینه ها پای خودم بوده.

وی افزود: با توجه به اینکه در دو رشته مکانیک و روانشناسی دانشجو بوده ام هیچ حمایتی از سمت دانشگاه صورت نگرفت. اکثر کشتی گیرها از پایین شهر رشد می کنند و بیشتر مواقع با مشکلات مالی مواجه هستند و انتظاری که از فدراسیون داریم این است که از مدارس استعدادها را شناسایی کنند و همه جوره حمایت شوند.

این کشتی گیر تاکید کرد: قهرمانی در کشتی پروسه پیچیده ای دارد، حتی اگر قهرمان کشور شویم باید در تورنمنت های خارجی هم خودمان را ثابت کنیم تا عضو اصلی تیم ملی شویم. متأسفانه به قهرمانان بها داده نمی‌شود تا زمانی که صاحب مدال المپیک نشوند از حمایت‌ها نیز خبری نیست من هم بعد از این مصدومیت‌های مداوم متأسفانه هیچ حمایتی نشدم. در ضمن پیشنهادهایی از مدارس داشتم تا در کشتی مربیگری کنم اما مربی شدن مسئولیت و سختی های خودش را دارد و به دنبال پیگیری هدف های خودم هستم .

مرتضی عطایی اظهارداشت: حقیقتا از بنده در یکی از کشورهای اروپایی پیشنهاد شد با توجه به مشکلات مالی می‌توانستم مهاجرت کنم اما از لحاظ عاطفی و علاقه به کشورم این کار را نکردم تا بتوانم خودم را در ایران ثابت کنم.

کدخبر: 893158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟