پاریس دیگر جایی برای ماندن مسی نیست/ لئو هیچگاه چنین وضعیتی را تجربه نکرده بود! + فیلم
حجم ویدیو: 1.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش رکنا، تیم پاریسن ژرمن شب گذشته (شنبه) موفق شد در ورزشگاه پارک دوپرنس تیم آژاکسیو را شکست دهد و یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ یک فرانسه نزدیک شود. پاریسی‌ها حالا در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ فرانسه، ۶ امتیاز بیشتر از لانس، تیم دوم جدول دارند و قهرمانی آن‌ها با کسب چهار امتیاز، مسجل خواهد شد.

اما نکته مهم این است که مشخصا رابطه هواداران پاری سن ژرمن با لیونل مسی دچار خدشه شده و احتمالا قابل ترمیم هم نیست.

فوق ستاره آرژانتینی پس از غیبت در تمرینات به دلیل سفر بدون مجوز به عربستان سعودی، دیشب به ترکیب اصلی بازگشت و مقابل آژاکسیو حضور داشت. پیشتر مسی در پیامی ویدیویی مدعی شد که از تصمیم گالتیه برای برگزاری تمرین ریکاوری پس از مسابقه لوریان اطلاع نداشته و به همین دلیل به عربستان سفر کرده بود. به همین دلیل باشگاه جریمه او مبنی بر دو هفته تعلیق را بخشید و این بازیکن به تمرینات بازگشت.

از سویی کریستوفر گالتیه سرمربی پاریسی ها در کنفرانس خبری پیش از بازی دیشب اعلام کرده بود که این بازیکن قرار است در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، چرا که هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

اما برخلاف آنچه باشگاه انتظار داشت، طرفداران روی سکو اقدام لئو را فراموش نکرده و او را هو کردند. گرچه در ابتدای مسابقه و بهنگام معرفی بازیکنان در ورزشگاه، پس از اعلام نام مسی تعدادی از هواداران او را تشویق و تعدادی دیگر هو کردند تا مشخص شود بین هواداران پاری سن ژرمن اختلاف نظر وجود دارد. البته لئو در طول مسابقه هم بارها هو شد تا شرایطی را تجربه کند که با آن بیگانه است!

نشریه اسپانیایی مارکا با اشاره به جو ورزشگاه نوشت: «هر بار که لئو در این مسابقه توپ را در اختیار می‌گرفت با هو و سوت طرفداران مواجه می‌شد.» حالا می توان با قاطعیت بیشتری گفت که آینده لیونل مسی از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و همان‌طور که در مدت اخیر رسانه های معتبر زیادی گزارش داده اند، لئو فصل بعد در عربستان حضور خواهد داشت و البته همچنان احتمال بازگشت او به بارسا کاملا منتفی نشده است.

کدخبر: 892666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟