امشب، جدال دیدنی ستاره های رئال مادرید و منچسترسیتی/ شطرنج آنچلوتی و گواردیولا در مادرید

به گزارش رکنا، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید- منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو. ساعت ۲۲:۳۰ امشب که آرتور دیاز پرتغالی سوت آغاز مسابقه را به صدا در آورد، شاهد جدالی ناب و تمام عیار خواهیم بود که ستاره های نام آشنای دو تیم بر جذابیت های آن می افزایند.

رئالی ها که قهرمانی لالیگا را از دست رفته می بینند و البته متخصص بردن UCL هستند، پس از شکست دادن چلسی و لیورپول در سانتیاگو برنابئو، می خواهند یک تیم انگلیسی دیگر را قربانی جاه طلبی خود کنند. در سمت مقابل منچسترسیتی که در لیگ برتر صدرنشین است و در جام حذفی هم به دیدار نهایی راه یافته، با رویای کسب سه گانه پا به این مسابقه می‌گذارد.

البته سیتی به دنبال گرفتن انتقام بابت شکست دیرهنگام خود در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته است، گرچه چون بازی برگشت در منچستر برگزار می شود، تساوی در بازی امشب هم نتیجه ای خوب برای پپ و شاگردانش است.

در دیداری که کلی ستاره برابر هم قرار می گیرند، احتمالا بنزما و هالند نگاه را به خود معطوف خواهند کرد و البته این تفکرات آنچلوتی و گواریولا و شطرنج آنهاست که می تواند نتیجه را رقم بزند.

گفتنی است رئال مادرید و منچسترسیتی برای نهمین‌بار در این جام مقابل هم قرار می‌گیرند. سهم هر یک از طرفین، از هشت مصاف قبلی ۳ برد بوده و دو دیدار هم مساوی شده است.

نکته قابل توجه اینکه 4 مصاف اخیر رئال مادرید و منچسترسیتی در مجموع ۱۷ گل داشته که حکایت از میانگین ۴.۳ گل به ازای هر مسابقه دارد. بنابراین می توان انتظار داشت امشب هم شاهد دیداری هجومی و شاید هم پر گل باشیم.

کدخبر: 891556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟