نرمش پاری سن ژرمن و بازگشت مسی به تمرینات/ لئو و کاپیتان بارسا فصل بعد در الهلال +عکس

به گزارش رکنا، سفر غیرمنتظره مسی به عربستان به همراه خانواده اش در هفته گذشته باعث عصبانیت مدیران باشگاه پاری سن ژرمن شد. باشگاه پاریسی به دلیل سفر بدون اجازه مسی این بازیکن را دو هفته محروم کرد و جریمه سنگینی برایش درنظر گرفت.

البته مسی بعد از این اتفاق با انتشار ویدئویی به خاطر این اقدامش از باشگاه پاری سن ژرمن عذرخواهی کرد. از سویی پاری سن ژرمن شب گذشته بدون مسی در لیگ فرانسه بازی کرد و با گلزنی امباپه به برتری رسید تا در یک قدمی قهرمانی قرار گیرد.

در این شرایط باشگاه پاری سن ژرمن دقایقی پیش با انتشار تصویری از لیونل مسی در تمرینات صبح امروز تیم از بخشیده شدن این اسطوره آرژانتینی خبر داد. به این ترتیب مسی که حتی حق حضور در رختکن تیمش را نداشت با بخشش باشگاه روبه‌رو شد و می‌توان او را در بازی بعدی برابر آژاکسیو در ترکیب دید.

مسی

با این اوصاف بمب خبری در اسپانیا منتشر شد! شبکه «El Chiringuito» اسپانیا در خبری اختصاصی مدعی شد لیونل مسی و سرخیو بوسکتس با باشگاه الهلال عربستان به توافق نهایی رسیدند و انتقالشان به لیگ عربستان قطعی شد.

همچنین این رسانه اسپانیایی مدعی شد جوردی آلبا دیگر کاپیتان بارسلونا هم در حال مشورت است تا تصمیم نهایی اش را برای انتقال به باشگاه الهلال عربستان بگیرد.

گفتنی است پیش از این بارسلونا تلاش زیادی کرد تا لیونل مسی را به خدمت بگیرد ولی مدیران باشگاه اسپانیایی نتوانستند لالیگا را برای بازگرداندن مسی راضی کنند. باشگاه بارسلونا برای جذب بازیکن باید نزدیک به 200 میلیون یورو از هزینه هایش را کاهش دهد تا بتواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

مسی

کدخبر: 891223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟