کنایه سرپرست استقلال به اصغر شرفی/ وفاداری را از خودت یاد گرفتم!

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، بیژن طاهری، سرپرست استقلال درباره اتفاقات پیش آمده در دیدار مقابل نفت آبادان اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم دوست ندارم هر روز مصاحبه کنم ولی بعضی مواقع باید از تیمم حمایت کنم. وقتی از رختکن بیروم آمدیم ساپینتو دنبال سرمربی نفت بود تا با وی خوش‌وبش کرده و برایش آرزوی موفقیت کند . به هر حال ساپینتو در دور رفت مقابل همه تیم‌ها بازی کرده و از مربیان شناخت دارد.

وی ادامه داد: سرمربی و سرپرست صنعت نفت نزدیک به ۶۰ متر به سمت نیمکت ما دویدند تا تمرکز ساپینتو را بهم بریزند.حتی سرپرست نفت پیش از بازی گفته بود که می‌دانیم سرمربی استقلال به هم می‌ریزد، به همین دلیل دنبال به هم زدن تمرکز وی خواهیم بود. در واقع آنها قبل از بازی برنامه داشتند. باید بگویم وقتی ویسی را در جریان بازی دیدم متوجه شدم حالش خوب نیست، شاید به خاطر هیجان و یا استرس بالای بازی بوده باشد اما به هر حال ویسی سرحال نبود.

بیژن طاهری درباره اظهارات اصغر شرفی ، مربی سابق تیم ملی ایران مبنی بر اینکه طاهری کمبود دارد و به همین خاطر کورکورانه از ساپینتو حمایت می‌کند تصریح کرد: فوتبال را از پایه‌ها زیر نظر آقایان اصغر شرفی، ناصر ابراهیمی و حسن حبیبی یاد گرفته‌ایم. ایشان به ما یاد داد به تیمتان وفادار باشید. به کادر تیم احترام بگذاریم و ادب را سرلوحه کارمان قرار بدهیم. آقای شرفی این نکات فقط برای خودتان بود یا در مورد همه اجرا می‌شود؟ خودتان این مسائل را به ما یاد دادید. من به شفر و مجیدی هم وفادار بودم زیرا نسبت به تیمم تعهد دارم و وظیفه‌ام حمایت از تیم است. در ضمن باید بگویم ساپینتو انسان خوش قلبی است اما تحمل بی‌عدالتی‌ها را ندارد. اسم ایشان بد در رفته است.

کدخبر: 890767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟