همه چیز به سود سعودی ها پیش می رود/ مسی نزدیک تر از همیشه به الهلال

به گزارش رکنا، تصمیم جنجالی تیم پایتخت فرانسه، جدایی ستاره آرژانتینی از این تیم در پایان فصل جاری را بیش از پیش محتمل کرد. حالا که روابط میان لیونل مسی و باشگاه پاریس سن ژرمن شکرآب شده، اخباری مبنی بر احتمال حضور او در الهلال منتشر شده است.

در واقع از شب گذشته و پس از تصمیم جنجالی باشگاه پاریسی، اخبار زیادی در عربستان منتشر شده که حکایت از مذاکرات میان باشگاه الهلال و لیونل مسی دارد. ابوالطیفه که یکی از خبرنگاران بسیار نزدیک به باشگاه الهلال است، مدعی شده که مدیریت این باشگاه به توافق با اسطوره آرژانتینی نزدیک شده است.

ابوالطیفه در توئیتر خود نوشت:«مسی در باشگاه الهلال خواهد بود و همه چیز توافق شده است؛ اگر خداوند کار را آسان کند.» توئیت این خبرنگار نزدیک به باشگاه الهلال به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و دیگر رسانه های عربستانی نیز به آن پرداختند.

روزنامه الشبابیة عربستان هم نوشت: برای کسانی که با ما تماس گرفتند و در مورد مذاکره تیم الهلال با مسی سوال کردند، هر چه هست در توئیت 45 روز پیش گفته ایم.

به گزارش ورزش سه، این روزنامه 45 روز پیش مدعی شد که مسی فصل بعد را در الهلال توپ خواهد زد. الشبابیة جزو اولین رسانه هایی بود که حتی پیش از شروع جام جهانی 2022، مدعی شد که کریستیانو رونالدو با النصر به توافق رسیده و در این باشگاه توپ خواهد زد. اتفاقی که رخ داد و فوق ستاره پرتغالی به فوتبال عربستان آمد و حالا باید دید خبر دوم الشبابیة درباره مسی نیز درست از آب درخواهد آمد یا خیر.

لیونل مسی که برای سفری 48 ساعته و به عنوان سفیر گردشگری عربستان در این کشور به سر می برد، آینده ای در فرانسه ندارد و باید دید او از میان پیشنهاداتش، به سراغ کدام گزینه می رود. بارسلونا به شدت خواستار بازگرداندن مسی است و البته در این بین اختلافاتی با لالیگا وجود دارد که ممکن است بازگشت لئو به تیم مورعلاقه اش را ناممکن کند. از سویی پیشنهاد داغ و شگفت انگیز عربستانی ها نیز روی میز است.

در این شرایط ژروم روتن، ستاره سابق پاری سن ژرمن ، از جدایی قریب الوقوع لیونل مسی از این باشگاه استقبال کرد. ستاره سابق پی اس جی در این باره به RMC Sport گفت:«همه نظر من را درباره دوران حضور لئو مسی در پی اس جی، آمدنش، دلیل آمدنش و دلیل تصمیمش برای تمدید قرارداد می‌دانند. همه چیز کاملا مربوط به مسائل مالی بود. حالا دیگر خداحافظ! بای بای مسی! دیگر کافی است. باید این را هم بگویم که این اتفاقات درست در این زمان پیش آمده چون ممکن است آنها جام قهرمانی را از دست بدهند. این تیم طرفداران بسیاری را از دست داده و این حقیقت است.»

کدخبر: 889808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟