آمار عجیب پرسپولیس در سال جدید/ اوج گیری یحیی در بهار! + آمار

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و هواداران این تیم راضی از عملکرد تیم در انتظار پیروزی در بازی های پیش رو هستند تا تیم شان جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در شرایطی که تنها 3 بازی تا پایان لیگ برتر بیست و دوم باقی مانده، پرسپولیس با 57 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پس از این تیم سپاهان و استقلال به ترتیب با 56 و 55 امتیاز منتظر لغزش سرخپوشان پایتخت هستند. پرسپولیس یحیی در حالی اصلی ترین مدعی قهرمانی لیگ است که اوج کار این تیم در دربی 100 پایتخت رقم خورد و پس از آن تساوی سپاهان مقابل ملوان باعث شد تا حالا سرنوشت در دست سرخپوشان باشد.

در واقع پرسپولیس اگر 3 بازی باقی مانده مقابل پیکان، گل گهر و نساجی را با پیروزی پشت سربگذارد، بدون توجه به نتایج سپاهان و استقلال جام را از آن خود خواهد کرد.

از سویی پرسپولیس که پیشتر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دست به کار بزرگی زد و سپاهان را با نتیجه 4-2 شکست داد، دیروز در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2-1 از سد گل گهر هم عبور کرد و به جمع 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رسید. سرخپوشان براساس قرعه باید با هوادار مصاف دهند و در دیگر بازی این مرحله، استقلال و نساجی رودرروی هم قرار می گیرند. با توجه به اینکه بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی پس از اتمام لیگ برتر برگزار می شود، این احتمال وجود دارد که آخرین بازی این فصل رقابت های باشگاهی فوتبال ایران با دربی 101 پایتخت به پایان برسد.

آمار پرسپولیسِ یحیی در سال 1402:

* 5 بازی

* 5 برد

* 10 گل زده

* 2 گل خورده

* فاتح دربی 100

*صعود به صدر جدول لیگ برتر

*حضور در نیمه نهایی جام حذفی

پرسپولیس در سال جدید تاکنون 5 بازی (4 دیدار در لیگ و یک بازی در جام حذفی) برگزار کرده است. این تیم در هفته های 24 تا 27 لیگ برتر به ترتیب مس رفسنجان(1-0)، ملوان(3-0)، مس کرمان(3-1) و استقلال (1-0) را شکست داد.

گفتنی است یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی دیروز مقابل گل گهر گفت: هفته‌های آخر لیگ است و ما در هر دو جام مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم با همدلی و اتحاد بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم. کار هنوز تمام نشده و بازی‌های اصلی ما مانده است. 5 فینال در پیش داریم که هر کدام سختی خاص خودش را دارد.

کدخبر: 889138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟