سجادی: کار درستی نبود که کارمند باشگاه استقلال راننده داشت/ ابقای هیئت مدیره و کریمی تا اطلاع ثانوی

به گزارش رکنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی ، وزیر ورزش و جوانان در جلسه مجمع عمومی عادی باشگاه استقلال اظهار داشت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که در خصوص شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند. اینکه گفته می‌شود کارمند باشگاه راننده در اختیار داشته و یک تیم فوتبال برای یک وعده ناهار 70 پرس غذا دریافت می‌کند، اتفاق خوبی نیست. مدیران باید هزینه‌ها را کم کنند. برخی اوقات اسراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود.

وی افزود: وقتی به سمت حرفه‌ای‌سازی می‌رویم باید در همه بخش‌ها از جمله خوراک و ایاب و ذهاب نیز حرفه‌ای عمل کنیم. باید این تفکر حاکم شود که ورزشکار از بدو ورود تا لحظه خداحافظی رفتار حرفه‌ای را انجام دهد.از دو باشگاه سرخابی توقع زیادی داریم و اینکه همه رفتارها و کارهایی که مدیران انجام می‌دهند، طبق اصول باشد.

ابقای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه استقلال تا اطلاع ثانوی

جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، معاونان او، حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال و 4 نفر از اعضای هیئت مدیره این باشگاه برگزار شد. در این جلسه، نفراتی مثل حجت کریمی، سرپرست و پرویز مظلومی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت باشگاه صحبت کردند. پس از آن، گزارش‌ صورت‌های مالی باشگاه استقلال ارائه شد.

در ادامه، حمید سجادی، وزیر ورزش به صحبت در میان حاضران پرداخت. در این جلسه تغییراتی که گفته می‌شد در هیئت مدیره و مدیرعاملی باشگاه اتفاق می‌افتد، رخ نداد و طبق گفته وزیر ورزش اعضای هیئت مدیره و همچنین حجت کریمی به کارشان ادامه می‌دهند و اگر قرار باشد تغییراتی صورت بگیرد در جلسه مجمع بعدی باشگاه انجام خواهد شد.

کدخبر: 887485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟