توصیه مهم کریم باقری به پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی

به گزارش رکنا به نقل از خبرورزشی، بدون تردید یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به دروازه حریف است اما در فوتبال پایه کشورمان به این موضوع کمتر توجه می‌شود و نتیجه آن، بازیکنانی هستند که توان پایینی در شوتزنی دارند. حداقل اینکه بازیکنان امروز برخلاف نسل گذشته فوتبال ایران کمتر شهامت شوتزنی داشته یا اینکه از چنین مهارتی برخوردارند.

تیم یحیی گل محمدی با وجود کیفیت تاکتیکی بالایی که دارد از فقدان بازیکنان شوت زن رنج می‌برد. دقت شوت پرسپولیسی‌ها نیز همچون دیگر تیم‌های ایرانی بالا نیست اما در ماه‌های اخیر به نظر می‌رسد آن‌ها تمرینات ویژه ای برای ارتقای این مهارت داشته اند.

این تمرینات با کمک کریم باقری یکی از بهترین شوتزن‌های تاریخ فوتبال ایران و آسیا برگزار شده است. نتیجه این تمرینات شناسایی استعدادهای سینا اسدبیگی هافبک شوتزن فصل اخیر سرخپوشان تهرانی است.

در تمرینات هر روز تیم پرسپولیس بخش جداگانه ای برای شوت زنی وجود دارد و این بخش، بیش از قبل مورد توجه کادرفنی و بازیکنان قرار می‌گیرد و حضور کریم باقری به عنوان یکی از شوت زن ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و آسیا، بدون شک بازدهی این تمرینات را بالا و بالاتر می‌برد.

درآخرین تمرین پرسپولیس نیز کریم باقری با انگیزه بالایی کار کرده و کنار شاگردان یحیی گل محمدی به تمرین پرداخت.

نکته جالب اما توصیه کریم باقری به بازیکنان پرسپولیس در فاصله 24 ساعت به دربی بود: «به سمت دروازه استقلال شوت بزنید و از گل نشدن آن نترسید!»

کدخبر: 886865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟