درخواست از رئیس جمهور برای توقف خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس/ جلوی این روش زیان بار را بگیرید + تصویرنامه

به گزارش رکنا به نقل از فارس، مجمع تشکل‌های فوتبال کشور با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در مورد بررسی و آسیب شناسی روند واگذاری استقلال و پرسپولیس ، امروز جلسه‌ای را با حضور تعدادی از مدیران ادواری دو باشگاه مانند امیررضا واعظ آشتیانی، علی اکبر طاهری، مهدی رسول پناه، کاظم و اولیایی، کارشناسان و صاحب نظران و اساتید علمی مانند علیرصا فارسی استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی، صادق رئیسی کیا و علیرضا سهرابی برگزار کرد.

مجید خاتونی مدیر انجمن جامعه، ورزش و ورزش کشور به عنوان دبیر جلسه امروز، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: در جلسه امروز حسین قربان زاده و کارشناسان سازمان خصوصی سازی نیز دعوت بودند تا در مورد نکات و پرسش‌ها پاسخگو باشند اما حاضر نشدند.

وی افزود: مجمع تشکل‌های فوتبال طی چند سال اخیر به بررسی مسائل کلان پرداخته و در مورد واگذاری از سال ۹۵ شروع به فعالیت کرد. جلسات، مطالعات تطبیقی و کارشناسی‌های زیادی انجام و در نهایت منجر به ارائئه یک شیوه واگداری استاندارد شد که یک کتاب ۳۱۰صفحه‌ای است. سازمان خصوصی سازی بدون توجه به روش‌های استاندارد، صحبت‌های کارشناسی و سند تحول دولت، اقدامی شتاب زده و روشی نادرست زده که امروز معضلات و مشکلاتی مانتد خطر حذف از آسیا را پیش روی دو باشگاه پرطرفدار می‌بینیم.

خاتونی تصریح کرد: ضمن اینکه هواداران و ذی‌نفعان باید با ابعاد این مساله آشنا شوند. ماحصل جلسه ابن بود که نامه‌ای به رئیس جمهور به عنوان رئیس عالی ورزش و اعضای این شورای ارسال شد. درخواست ما از رئیس جمهور این است که بحث‌های کارشناسی و روش‌های استانداردی که ماحصل تلاش سال‌هاست را لحاظ و از این روش زیانبار فعلی جلوگیری کنند. این یک بحث ملی است و امیدواریم در شورای عالی ورزش مطرح شود. ضمن اینکه سند تحول دولت نیز روش پیمان مدیریت منتهی به مالکیت مشروط را پیشنهاد کرده که روش فعلی در تضاد با آن و همچنین سازمان‌های بالا دستی فوتبال یعنی فیفا و AFC است.

سرخابی ها

سرخابی ها

سرخابی ها

سرخابی ها

کدخبر: 885298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟