تنها راه بازگشت مسی به بارسلونا چیست؟

به گزارش رکنا، در هفته‌های اخیر که شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت مسی به بارسا در فصل بعد داغ شده، گزارش‌هایی مبنی بر تماس ژاوی با مسی برای متقاعد کردن او و نیز قول مسی به مربی بارسا برای بازگشت منتشر شده است. برخی منابع حتی ادعا کردند که مسی به ژاوی گفته با فراموشی اتفاق دو سال پیش، همه کسانی که مسبب جدایی او بودند را بخشیده و مشکلی برای بازگشت ندارد.

هرچند مسی این شایعات را تکذیب کرده ولی همچنان ممکن است آینده او در بارسا رقم بخورد. فعلا مذاکرات تمدید او با پی اس جی به نتیجه نرسیده و بارسلونا نیز خواهان او است.

جوزپ ماریا منیگییا، اولین مدیر برنامه‌های لیونل مسی ، در مورد بازگشت احتمالی او به بارسا گفت: «دوست دارم لئو فوتبالش را در بارسا تمام کند ولی این فقط به خودش بستگی ندارد. باشگاه مشکل فرپلی مالی دارد و باید 200 میلیون یورو از بودجه دستمزدهایش را کاهش دهد. به همین دلیل بعید است بارسلونا توان مالی برای جذب مسی را داشته باشد. حتی اگر مسی قصد فداکاری داشته باشد و بخواهد به میزان زیادی از دستمزدش کم کند، باز هم محقق شدن بازگشت او دشوار است.»

مینگییا ادامه داد: «فکر نمی‌کنم بارسلونا تا سه ماه بعد بتواند معجزه کند و شرایط مالی‌اش را بهبود ببخشد. دوست دارم این را باور کنم ولی نمی‌توانم. شرط اصلی، تمایل قلبی خود لئو برای بازگشت است ولی باید چند سال قید دریافت دستمزد را بزند. او باید قراردادی سمبلیک امضا کند و رایگان بازی کند. بارسا تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند به او دستمزد بدهد. من جای مسی باشم، به بارسا برمی‌گردم و مجانی بازی می‌کنم. او مشکل مالی ندارد و برای همه عمرش تامین است. مسی به غیر از تیم ملی آرژانتین و بارسلونا، کجا می‌تواند از فوتبال لذت ببرد؟ او عاشق شهر بارسلون و تیم بارسلوناست.»

کدخبر: 884605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟