دیدار کاپیتان ها با سرپرست باشگاه استقلال/ مسائل مالی، محور جلسه چشمی و حسینی با کریمی

به گزارش رکنا، پیرو موافقت با استعفای دوم فتح الله زاده ، حجت کریمی از سوی اعضای هیات مدیره به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد.

این در شرایطی است که پرداختی به بازیکنان و کادرفنی فعلی یکی از دغدغه‌های مهم مدیران باشگاه محسوب می‌شود و البته بدهی‌های پرتعداد به اعضای سابق به خصوص استراماچونی نیز وجود دارد.

در این میان بازیکنان استقلال که در کورس قهرمانی هستند و بازی‌های حساسی در پیش دارند، بیش از 4 ماه است که هیچ دریافتی نداشته اند.

حال قرار است حجت کریمی به عنوان سرپرست باشگاه به زودی با نماینده‌های بازیکنان صحبت کند. کریمی برخلاف مدیران قبلی باشگاه قصدی برای حضور در تمرین ندارد و می‌خواهد در دفتر کارش با نماینده بازیکنان حرف بزند.

به این ترتیب طی روزهای آینده و احتمالا بعد از دیدار با هوادار تهران، سیدحسین حسینی ، روزبه چشمی و یکی دیگر از بازیکنان باتجربه استقلال به نمایندگی از نفرات به دیدار کریمی خواهند رفت تا با او درباره مسائل مالی و مطالباتشان صحبت کنند.

نکته حائز اهمیت اینکه علی فتح الله زاده در مصاحبه های روزهای گذشته خود اعلام کرد بیش از 140 میلیارد تومان در دوره 7 ماهه مدیریتش در استقلال هزینه کرده است. این در حالی است که حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی بارها تاکید کرد که فتح الله زاده در مدت مدیریت خود هیچ درآمدی برای باشگاه نداشته و فقط پول های باقیمانده در حساب های مختلف را هزینه کرده است!

در واقع تمام درآمدهایی که مدیرعامل مستعفی استقلال داشت از طریق قراردادها و اقدامات مدیران سابق بود و خودش نتوانست با تامین منابع مالی بدهی ها یا بخشی از آنها را پرداخت کند.

کدخبر: 884251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟