مصونیت برای دوستان تاج!/ چرا فدراسیون با ساکت که رفتار غیرمتعارفی داشته برخورد نمی کند؟+ فیلم
حجم ویدیو: 26.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش رکنا، پس از شکست یک بر صفر سپاهان برابر تراکتور، مسئولان سپاهان معتقد بودند که حسن اکرمی داور مسابقه برای آنها دو پنالتی نگرفته است. در این شرایط باشگاه سپاهان دیروز با انتشار بیانیه‌ای به اشتباهات داوری اشاره و به کمیته داوران اعتراض کرد. سپاهانی ها معتقدند اشتباهات داوری نتیجه بازی با تراکتور را تغییر داد.

تا اینجا اوضاع عادی به نظر می رسد و مشکل خاصی وجود ندارد اما رفتار محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان بلافاصله پس از پایان بازی، چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

محمدرضا ساکت پس از پایان مسابقه با لپ‌تاپ به رختکن داوران رفته و به گفته شاهدان، با عصبانیت صحنه‌های مشکوک را به تیم داوری نشان داده است. رفتاری غیر متعارف که احتمالا اگر مدیرعامل دیگری جز حلقه دوستان مهدی تاج، آن را انجام داده بود تا الان به کمیته انضباطی احضار و مصاحبه هایی هم علیه او انجام شده بود. گرچه واکنش فدراسیون باید هم همین باشد و حالا که چنین اتفاقی نیفتاده عجیب است و جای سوال دارد.

در این بین اظهارنظر دیروز خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران عجیب تر هم بود. او در مواجهه با سوال خبرنگاران در این باره، پاسخی محتاطانه داد تا مبادا یکی از دوستان نزدیک رئیس فدراسیون که همشهری هم هستند، رنجیده خاطر شود!

حال سؤال از ساکت که اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و پیش از این دبیرکل فدراسیون فوتبال بود، این است که آیا چنین کاری درست است یک مدیرعامل بلافاصله پس از پایان بازی برای اعتراض، به اتاق ناظر داوری، مسئول برگزاری مسابقه یا هر فرد دیگر مرتبط با آن بازی برود؟

نکته حائز اهمیت اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه دیروز حسین خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس را به دلیل اظهاراتش شب گذشته اش درباره هیات فوتبال تهران و فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق معرفی کرد؛ سرعتی بی‌نظیر در معرفی یک فرد به رکن قضایی. این در شرایطی است که عضو هیات رئیسه این فدراسیون نیز کاری عجیب انجام داده و حداقل انتظار از فدراسیون فوتبال این است که موضوع رخ داده از سوی محمدرضا ساکت را هم پیگیری کند تا در هفته‌های پایانی و حساس لیگ از تکرار این مواردی جلوگیری شود.

کدخبر: 883407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟