پایان قطعی کار رحمان رضایی در تیم ملی/ حسین خبیری به کمیته اخلاق معرفی شد

به گزارش رکنا، احسان اصولی در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هیئت‌رییسه فدراسیون فوتبال ، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بحث ها در مورد تیم فوتبال امید بود که بحث مفصلی در مورد آن انجام شد. همه نقطه نظرات خود را گفتند. باید یک تعاملی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون شکل بگیرد که این کار انجام خواهد شد. قرار شد این کار در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. گزینه‌هایی وجود دارند که باید بررسی و مذاکره شود. بحث فنی و منطقی تیم ملی این بود که تیم های ملی زنجیره وار به هم وصل هستند و باید با هم تعامل داشته باشند. قطعا تیم امید باید با تیم ملی هماهنگی داشته باشد و هم‌سنخ باشد. این یکی از مباحثی بود که در جلسه مطرح شد.

وی در مورد زمان انتخاب سرمربی تیم امید نیز عنوان کرد: زمان نمی‌دهم اما کوتاه مدت خواهد بود. فضای تصمیم‌گیری در این حوزه روشن است و چهارچوب معلومی دارد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: یکی از دیگر موضوعات، طرح استعفای حبیب‌الله شیرازی بود که او استعفا داد و این موضوع در جلسه مطرح شد و هیئت رییسه هم این استعفا را قبول کردند. طبق اساسنامه هیئت‌های استانی، نایب رییس هیئت استانی یعنی احمدرضا براتی به عنوان سرپرست منصوب شد. حسین خبیری هم به دلیل حرف‌های بی اساس به کمیته اخلاق معرفی شد. این هیئت رییسه و رییس فدراسیون مبتنی بر قانون و منافع ملی کارش را انجام می‌دهد. برخی به خودشان اجازه می‌دهند با شکل بسیار زشتی فضاسازی رسانه‌ای می‌کنند.

اصولی در مورد پیگیری تخلفات هیئت فوتبال استان تهران نیز بیان کرد: هر تخلفی در هر مقامی شکل بگیرد، در کانال خودش پیگیری می شود و کسی نباید با هوچی‌گری برای کار خودش پیگیر موضوعی شود. چارچوب این موضوع مشخص است و شیرازی استعفا داد، براتی سرپرست می‌شود و مجمع هم در اسرع وقت برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در این مورد پنهان کاری صورت می‌گرفت، گفت: به هر حال یک فرآیندی باید طی شود و الان هم همان اتفاق افتاده است. پایبند بودیم این فرآیند باید کامل شکل می‌گرفت.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت امیرمهدی علوی نیز عنوان کرد: خیلی در این خصوص اطلاع دقیقی ندارم اما روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم الان در حال انجام دادن کارهاست.

اصولی تصریح کرد: در خرداد ماه اردو داریم و الان هم اردوی تیم ملی فوتسال را داریم که برای بازی تدارکاتی در روزهای ۲۷ و ۲۹ فروردین ماه با ازبکستان آماده می‌شوند. این بازی در سالن پاس قوامین برگزار می شود و پخش مستقیم هم دارد.

وی در مورد اضافه شدن نفر جدید برای کادرفنی تیم ملی گفت: مذاکره برای کادرفنی تیم ملی فوتبال در حال انجام است و امیر قلعه‌نویی با مهدی تاج در این خصوص صحبت می‌کنند.

اصولی در مورد وضعیت رحمان رضایی نیز تصریح کرد: دیگر در خدمت او نیستیم.

کدخبر: 883172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟