رئیس جنجالی فوتبال تهران در دادگاه تلویزیون/ سکوت و انکار در پاسخ به اتهامات!

به گزارش رکنا، به نظر می رسد حواشی هیات فوتبال استان تهران در دوران طولانی ریاست حبیب‌الله شیرازی پایانی ندارد. در حالی که خبرهای رسیده حاکی از تغییرات قریب الوقوع در راس هیات فوتبال تهران است، حبیب‌الله شیرازی بامداد امروز شنبه در برنامه زنده تلویزیونی شبکه ورزش حضور یافت تا به شبهات پاسخ بدهد اما توضیحات او موجب خلق شائبه‌های جدید شد.

در این برنامه حسین خبیری رئیس فوتبال شمال‌شرق تهران نیز به عنوان پرسشگر و منتقد حضور داشت.

شیرازی که با افشاگری‌ها و اتهامات متعدد علیه خود مواجه شد، بجای پاسخ دادن به سوالات پیاپی مجری و منتقدان، از پاسخگویی فرار کرد و در لحظاتی از برنامه نیز با فرافکنی خواستار حضور نزدیکان و مدیران متبوع خود پشت خط برنامه شد!

شیرازی که مدعی شده بود هیچگونه حقوقی از هیات فوتبال تهران دریافت نمی‌کند، در مواجهه با دریافت پاداش و عیدی و همچنین داشتن پایه حقوق ۲۳ میلیون تومانی سکوت و تهدید به ترک برنامه زنده کرد و گفت که به اتهامات صریح پاسخی نمی‌دهد.

شیرازی که مدعی شد هیچ نقشی در نشانه گذاری روی برگه های رای در رای‌گیری مجمع نداشته، در مقابل موضوعی مبنی بر اینکه چاپ برگه‌ها توسط پسرش انجام شده، سکوت کرد.

شیرازی در مورد فروش و خرید امتیاز تیم‌ها در تهران نیز جوابی نداشت و گفت که در همه کشورها هیات فوتبال مسئولیتی در این باره ندارد. او در مورد انتصاب های فامیلی و خانوادگی در مجموعه فوتبال پایتخت، از عملکرد خود دفاع کرد.

دیگر مورد مهم و عجیب؛ قرار دادن اختیار دوربین مداربسته ساختمان‌ هیات فوتبال به معراج شیرازی پسر حبیب‌الله شیرازی است که به دلخواه خود آن را قطع و وصل می‌کند! همچنین قرارداد مانیتورینگ هیات فوتبال با شرکتی خاص مطرح شد که شیرازی در مورد آن هم شفاف سازی نکرد و تنها به تکذیب قرارگیری سرور این مانیتور در منزل خود بسنده کرد.

همچنین دانیال فدایی مدیر سابق روابط عمومی هیات فوتبال تهران روی آنتن زنده، شیرازی را به دریافت مبالغی غیرمستقیم از مسیر حساب افراد نزدیک و منسوب به خود متهم کرد.

شیرازی تقاضا برای استعفای خود را با حالت تندی رد کرد و گفت که چرا باید استعفا کند؟ این حرف‌ها دور از تقوا است و او باید ۲۲ ماه دیگر رییس بزرگترین هیات فوتبال کشور بماند. به این ترتیب حبیب‌الله شیرازی علنی مقابل خواسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعمال تغییرات در هیات فوتبال تهران ایستاد.

شیرازی البته در آخرین دقایق این برنامه زنده، وعده داد که در صورت عزل قانونی از سوی مقامات ارشد فدراسیون و در صورت اجماع بر سر برکناری اش، استعفا خواهد داد.

کدخبر: 883039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟