هافبک کلیدی استقلال دیدار با آلومینیوم را از دست می دهد/وضعیت نامناسب پای آسیب دیده رضاوند+عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، آرش رضاوند که در بازی قبل استقلال برابر ذوب‌آهن از ناحیه مچ پا مصدوم شد، در تمرینات 2 روز پیش آبی پوشان نیز با لباس شخصی حاضر شد و فعلاً نمی‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

بدین ترتیب حضور این هافبک کلیدی و بازیکن مورد علاقه ساپینتو در بازی با آلومینیوم اراک در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گرچه سرمربی پرتغالی آبی پوشان از اعضای کادر پزشکی خواسته رضاوند را به این بازی حساس برسانند.

در شرایطی که رضاوند مراحل درمانی را زیر نظر کادر پزشکی پشت سر می‌گذارد، امروز تصویری از پای ورم کرده این بازیکن منتشر شد که نشان می‌دهد احتمال رفع کامل مصدومیت در دو،سه روز آینده زیاد نیست و به نظر می رسد کادر فنی نمی تواند روی حضور رضاوند در بازی با آلومینیوم حساب کند.

14020114134502453273229610

هافبک آبی‌ها در دقایق پایانی بازی با ذوب آهن دچار آسیب دیدگی شد و با وجود مصدومیت تا انتها در ترکیب تیمش باقی ماند. ساعاتی بعد از بازی، ویدیوهایی از رضاوند در رسانه‌ها منتشر شد که او برای ترک استادیوم آزادی، از اعضای تیم کمک گرفته و همین مسئله نگرانی‌ها بابت غیبت احتمالی او را افزایش داد.

بر این اساس، ساپینتو برای دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم اراک با مشکل بزرگی در خط میانی روبرو است چرا که مهدی مهدی پور و روزبه چشمی هم به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده اند.

کدخبر: 881891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟