پرداخت پول مدیرعامل به بازیکنان استقلال ملاثانی با رسید جعلی/ مسئولان استانی همچنان در خواب زمستانی هستند

به گزارش گروه ورزشی رکنا، رضا آنتیک ، هافبک دفاعی تیم استقلال ملاثانی درباره وضعیت این تیم گفت: باور کنید از وعده هایی که مدیرعامل داده و به آن عمل نکرده، خسته شده ایم. از ابتدای فصل تاکنون هنوز 10 درصد قراردادهای مان را هم نگرفته ایم. در حالی که هفته های پایانی مسابقات است و این موضوع روی روحیه و عملکرد بچه ها تاثیر منفی گذاشته است.

او افزود: پیش از بازی با دریا بابل، تصمیم گرفتیم به بابل نرویم اما آقای امیرحسین علاقبند مدیرعامل باشگاه تماس گرفت و گفت بیایید و اگر طلب تان را ندادم، بازی نکنید. صبح روز بازی و بعد از اینکه صبحانه را خوردیم، تک تک بچه ها را به اتاقش صدا کرد و رسید پرداخت 50 میلیون تومانی را نشان مان داد. هرچند رقم ناچیزی بود و حدود 10 درصد قراردادمان می شد اما بازهم پذیرفتیم اما نکته اینجاست که رسید جعلی بود و حتی همان را هم پرداخت نکرده بود. او در طول فصل بارها قسم خورده که پول مان را می دهد و حتی یکبار هم به وعده ها و قسم هایش عمل نکرده است.

آنتیک درخصوص سوال خبرنگار رکنا مبنی بر اینکه چرا مسئولان استانی به شرایط تیم ورود نمی کنند؟ پاسخ داد: مسئولان استانی همچنان در خواب زمستانی به سر می برند و انگار نمی دانند که بهار شده است. شاید هم خودشان را به خواب زده اند که بدتر است.

بازیکن استقلال ملاثانی اظهارداشت: دهم فروردین باید مقابل شهرداری همدان به میدان برویم اما شرایط تیم کاملا نامشخص است. حتی سرمربی تیم هم خجالت می کشد به بازیکنان بگوید که سر تمرین برویم. با این وضعیت هیچ چیزی معلوم نیست و شاید تیم برای بازی بعد حتی جمع هم نشود!

گفتنی است استقلال ملاثانی در حال حاضر با 28 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ آزادگان قرار دارد.

کدخبر: 879508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟