پاگشای گواردیولای وطنی در آبادان/ مصاف پرسپولیسی‌ها دیدنی است

 در بازی های امروز لیگ برتر فوتبال شاهد رویارویی های ویژه و جذابی هستیم که این دیدارها را با هم مرور می کنیم:

ذوب آهن اصفهان-  نساجی مازندران 

شاگردان مهدی تارتار در آخرین بازی خود در سال 1401 در دیداری خانگی به مصاف نساجی می روند تا تقابل مربیان پرسپولیسی را در این بازی شاهد باشیم. ذوبی ها پس از تساوی برابر پیکان در تهران امیدوار هستند در بازی خانگی خود به امتیازات کامل این دیدار دست پیدا کنند.

این در حالی است که نساجی مازندران در بازی قبلی و پرحاشیه خود در مسجدسلیمان به تساوی 2-2 رضایت داد و با یک امتیاز به قائمشهر بازگشت. رویارویی دو تیم در دور رفت لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. 

صنعت نفت آبادان- ملوان انزلی

عبدالله ویسی، سرمربی جدید صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار این تیم در سال جاری امیدوار است استارت خوبی را با آبادانی ها داشته باشد. نفت پس از باخت سنگین 4 بر صفر برابر مس رفسنجان با سرمربی جدیدش در پی نجات از انتهای جدول است.

در این بازی آبادانی ها در دیداری خانگی میزبان ملوان هستند. این در شرایطی است که شاگردان مازیار زارع در بازی قبل خود در آستانه پیروزی برابر آلومینیوم اراک با پنالتی جنجالی به تساوی روبروی شاگردان رحمتی رضایت دادند. بد نیست بدانید انزلی چی ها در بازی رفت برابر نفت موفق شده بودند با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و سه امتیاز بازی رفت را به حساب خود واریز کنند.

انتهای پیام//

کدخبر: 878791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟