تیم ملی فوتبال در قلعه امیر/ قلعه نویی به آرزویش رسید

به گزارش گروه ورزشی رکنا، فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج ، سرمربی گل‌گهر سیرجان را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال انتخاب کرد.

این در شرایطی که فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی با چند گزینه خارجی از جمله فلیکس سانچز اسپانیایی مذاکره کرده بود اما این مربی خواهان عقد قرارداد بلندمدت بود و توافقی حاص نشد. البته سانچز به صورت رسمی سرمربی اکوادور شد تا فدراسیون فوتبال ایران قید سرمربی خارجی را بزند و سراغ گزینه ای که مدنظر داشت برود.

بر این اساس، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با قلعه‌نویی صحبت کرد و قرار است بعد از بازی امروز گل‌گهر با نفت مسجدسلیمان سرمربیگری قلعه‌نویی به صورت رسمی اعلام شود. همچنین قرار است، مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی باشد.

گفتنی است امیر قلعه‌نویی پیش از این در سال 1385 سرمربی تیم ملی شد و در جام ملت‌های 2007 هدایت ایران را برعهده داشت. تیم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی برابر کره جنوبی در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد. به دنبال این اتفاق قلعه‌نویی از سرمربیگری تیم ملی برکنار شد و در تمام این سالها آرزوی بازگشت به تیم ملی را داشت که حالا محقق شده است.

کدخبر: 876760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟