وقتی گل می زنم دوست دارم به مادرم زنگ بزنم/گل هایم تقدیم به مادرم

به گزارش رکنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پیروزی سه بر یک تیم ملی جوانان ایران مقابل ویتنام باعث صعود این تیم به عنوان تیم نخست گروه B در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا شد.

سعید سحرخیزان زننده یکی از گل های تیم ملی کشورمان در این دیدار درباره صعود به دور حذفی گفت: بازی خیلی سختی بود که خوشبختانه پیروز شدیم و توانستیم به مرحله حذفی صعود کنیم‌ ویتنام یکی از بهترین های جام ملت ها بود. دیدار سختی را بردیم و خوشحالم مردم ایران را شاد کردیم.

مهاجم تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان در خصوص شادی مخصوص خود پس از گلزنی افزود: وقتی گل می زنم دوست دارم به مادر م زنگ بزنم و به او بگویم تمام گل هایم را به پاس زحماتی که برایم کشیدید تقدیم می کنم. به همین خاطر چنین شادی گلی دارم.

سحرخیزان درباره دیدار با عراق در مرحله حذفی تاکید کرد: بازی به بازی پیش می رویم. هدفمان ابتدا رسیدن به جام جهانی و سپس قهرمانی در جام ملت های آسیاست. عراق تنها حریف باقیمانده برای جهانی شدن است. لایق رفتن به این رقابت ها هستیم. دیگر این هدف دور از دسترسی نیست.

او در پایان خاطرنشان کرد: می دانیم دعای خیر مردم پشت سرمان است. امیدارم همچنان از ما چشم پوشی نکنند و باز هم انرژی مثبت بفرستند و دعا کنند بتوانیم بار دیگر دل آنها را شاد کنیم.

شایان ذکر است تیم ملی فوتبال جوانان ایران شنبه هفته آینده مقابل عراق در ورزشگاه JAR تاشکند بازی می کند.

کدخبر: 875726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟