نمره بالای کیکر به سردار/ آزمون در تیم منتخب هفته

به گزارش رکنا، سردار آزمون در هفته بیست‌وسوم بوندسلیگا موفق شد برای بیست‌ودومین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه کند و سومین گلش را هم برای بایرلوزکوزن به ثمر برساند. او ژانویه سال گذشته میلادی از زنیت سنت‌پترزبورگ راهی بوندسلیگا شده، چند هفته‌ای است در ترکیب اصلی ژابی آلونسو قرار می‌گیرد و دوباره در مسیر گلزنی قرار گرفته است. او برای دومین هفته متوالی دروازه حریفان را باز کرد و دومین گلش را در فصل جاری بوندسلیگا به ثمر رساند.

سردار پس از گلزنی در دیدار عصر یکشنبه بایر لورکوزن - هرتابرلین نمره ۲ را از سایت معتبر کیکر دریافت کرد و برای نخستین بار در تیم منتخب هفته این سایت شناخته‌شده هم جای گرفت.

درخشش آزمون در رسانه های روسی هم بازتاب داشت. در همین رابطه سایت «اسپورتس» روسیه نوشت: مهاجم سابق تیم‌های زنیت، روستوف و روبین کازان روسیه موفق شد در دومین هفته متوالی برای لورکوزن گلزنی کند و حالا آزمون در سه بازی گذشته رکورد دو گل و یک پاس گل را از خود به‌جای گذاشته است.

سایت «turkmenportal» نیز نوشت: آزمون در دومین بازی پیاپی برای بایر لورکوزن گلزنی کرد.

شبکه Match تیوی روسیه نیز با انتشار تابلو نتایج بازی‌های روز یکشنبه فوتبال اروپا، از عکس آزمون استفاده و به گلزنی او در سطح اول فوتبال آلمان اشاره کرد.

کدخبر: 875211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟