اعلام ترکیب تراکتور و پرسپولیس/ آل کثیر نیمکت نشین شد

به گزارش رکنا، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ‌برتر از ساعت 16 و بدون حضور تماشاگران (به علت محرومیت انضباطی) در ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل) تبریز به میدان می‌روند.

ترکیب تراکتور: احسان مرادیان، آرش قادری، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، رومرو گومز و رضا اسدی.

مهم‌ترین غایب تراکتور در این دیدار محمدرضا اخباری است که در آستانه بازی از ترکیب این تیم خارج شد. هادی محمدی، دفاع سرشناس تراکتور هم محروم است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، محمد عمری، لئاندرو پریرا.

نسبت با بازی قبلی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان، یحیی گل‌محمدی با یک تغییر تیمش را روانه این بازی کرده و عیسی آل‌کثیر نیمکت‌نشین شده تا محمد عمری با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت، با قدرت تکنیکی‌ و دوندگی اش فشار مدنظر را به دفاع حریف وارد کند و به این شکل به ترکیب اصلی بازگشته است.

گفتنی است دقایقی پیش از آغاز دیدار، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که گئورگی گولسیانی به خاطر بیماری از ترکیب ابتدایی تیم خارج شد و فرشاد فرجی به جای او برای پرسپولیس بازی می‌کند.

کدخبر: 874990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟