احتمال بازگشت قلعه نویی به جمع کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، حسین فرکی، مهدی تارتار، جواد نکونام و فرهاد مجیدی مربیان داخلی هستند که نامشان در کنار قلعه‌نویی قرار گرفت.

با اعلام فدراسیون فوتبال قرار است 5 کاندیدای هدایت تیم ملی برنامه های خود را به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه دهند و در جلسه ۹ اسفند(سه شنبه) هیات رئیسه برنامه این نفرات مورد بررسی قرار بگیرد. در این میان امروز امیر قلعه نویی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش از این رقابت انصراف داد.

در شرایطی که نام های مطرح شده چندان مورد اقبال افکار عمومی قرار نگرفته اند، تا ظهر امروز حسین فرکی تنها گزینه ای بود که برنامه خود برای هد ایت تیم ملی را به فدراسیون ارائه داد. هرچند به نظر می رسد فدراسیون به موازات مذاکره و دریافت برنامه از گزینه های داخلی‌ها، باب رایزنی با برخی مربیان خارجی که در میان آن‌ها ژوزه مورایس و پاکو خمز نیز قرار دارند را آغاز کرده است.

 گرچه خبرهای تایید نشده حکایت از مذاکرات اولیه فدراسیون فوتبال با فلیکس سانچز اسپانیایی هم دارد. البته برای فدراسیونی که منابع مالی قابل توجهی ندارد، مدام با افزایش نرخ ارز مواجه می شود و انتقال پول به حساب یک مربی خارجی برایش سخت است، انتخاب یک مربی بین‌المللی کارآمد امری بسیار دشوار است.

آنچه حائز اهمیت است اینکه با توجه به انصراف اصلی ترین گزینه داخلی، آیا فدراسیون تغییری در روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خواهد داشت؟ یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که تاکید کرد نامی از او فاش نشود، در این باره به خبرنگار رکنا گفت: بدون تردید قلعه نویی جزو گزینه های درجه یک فدراسیون و البته جزو مربیان تاپ لِوِل فوتبال مان است. احتمال بازگشت قلعه نویی به جمع کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی وجود دارد و شاید او از انصرافش، منصرف شود!

وی افزود: در هر حال گزینه های مدنظر باید برنامه های خود را تا سه شنبه که قرار است جلسه تشکیل شود، به فدراسیون ارائه دهند و امیدواریم که امیر قلعه نویی هم برنامه اش را ارائه دهد. او همچنان جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی است.

کدخبر: 872607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟