نظر نکونام درباره مصاف با تیم سعودی/ هشدار سرمربی الفیصلی درخصوص بازیکنان ایرانی

به گزارش رکنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا(دوشنبه) در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفیصلی عربستان می‌رود.

جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری این بازی گفت: ما برای رسیدن به این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تمام وجود کار کردیم و هرچه در توان داشتیم گذاشتیم. بدون شک بازی سختی پیش رو داریم ولی تمرکز ما در این بازی بالا خواهد بود تا نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.

وی افزود: خیلی خوب بازی های الفیصلی را آنالیز کردیم. می دانیم آنها بازیکنان خوبی دارند و مربی خوبی روی نیمکت رقیب حضور دارد.

سرمربی فولاد ادامه داد: لیگ عربستان لیگی قدرتمند است. می‌دانیم الفیصلی تیمی منظم است و باید مقابل آنها بهترین عملکرد خود را داشته باشیم تا بتوانیم برنده بازی شویم.

گفتنی است مارینیوس اوزودنیس سرمربی یونانی الفیصلی هم در نشست خبری پیش از این بازی گفت: شرایط کنونی با گذشته متفاوت است چون خیلی از چیزها در باشگاه تغییر کرده است. ما می خواهیم تیم را بار دیگر به لیگ برتر عربستان برگردانیم. به همین خاطر در رقابت های آسیایی بدون فشار بازی خواهیم کرد و با بازیکنان در این زمینه صحبت کردم.

وی افزود: خیلی آسان است که ما انگیزه بازیکنان را دوچندان کنیم. ما فشار رویمان در لیگ قهرمانان آسیا نیست و بدون فشار در این بازی حضور پیدا می کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم عربستانی ادامه داد: نباید از ارزش فنی بازی با فولاد کم کنیم و باید با تمام قوا وارد زمین شویم. درست است من قبلا با این تیم بازی نکردم اما روح بازیکن ایرانی را خیلی خوب می شناسم. روح جنگنده بازیکنان ایرانی را در سوپر لیگ یونان دیدم چون برخی از بازیکنان ایرانی را زیرنظر داشتم و با آنها کار کردم. باید مواظب این روح جنگنده ایرانی ها باشیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

کدخبر: 870831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟