رفتار سرمربی نرمال نبود!

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، ریکاردو ساپینتو پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم لیگ برتر با اشاره به درگیری‌ نیمکت‌ها اظهار داشت: منتظرم این جور مسائل تمام شود. وقتی تیم‌ها عقب می‌افتند دنبال بهانه‌ای هستند که حریف را تحریک کنند. برخی از دستیار - مربی‌ها به سرمربی احترام نمی‌گذارند. آنها درباره فوتبال هیچی نمی‌دانند و نمی‌خواهند به تیم‌شان کمک کنند.

وی افزود: با این تصاویری که به کشورم منتقل می‌شود از من می‌پرسند چرا در هر بازی کارت زرد و قرمز می‌گیرم. این خیلی بد است. شما در اینجا بازیکنان بااستعداد زیادی دارید، ولی این فوتبال مقررات و قوانین زیادی برای این‌گونه رفتارها می‌خواهد. همه حرفه‌ای هستیم و سعی می‌کنیم بهترین کارمان را با قوانین انجام دهیم. می‌توانیم با داور صحبت کنیم و بگوییم خطا بود یا نبود، این چیزها نرمال است، اما نمی‌توانیم چیز دیگری را بگوییم. امیدوارم فدراسیون فوتبال قوانین سخت‌گیرانه‌ای بگذارد و جریمه کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برتری تیمش برابر پیکان تصریح کرد: سرمربی تیم حریف می‌تواند دوباره بگوید مثل بازی قبلی 14 موقعیت داشتیم و آنها دو سه موقعیت! در دیدار قبلی پنالتی داشتیم و گل پیمان بابایی هم درست بود. من می‌بینم که امروز مربی حریف می‌گوید ما لایق بردیم، ولی به این صحبت‌ها عادت کرده‌ام، به کسانی که به استقلال احترام نمی‌گذارند. برای من فرقی نمی‌کند مقابل پرسپولیس بازی کنم یا تیم دیگری، من سعی می‌کنم تیمم را به بهترین شکل وارد زمین کنم. ما جلوی خیلی از جبهه‌ها می‌جنگیم، ولی تیم متحدی داریم که روحیه خوبی دارد. همیشه نمی‌توان فوتبال مستقیمی انجام داد، چون تیم‌هایی که جوان هستند می‌دوند و می‌جنگند و بازی کردن برابر آنها راحت نیست. سعی می‌کنیم بازی را کنترل کنیم تا برتری داشته باشیم. امروز با عدالت بازی را بردیم.

ساپینتو وقتی با این سؤال روبه‌رو شد که چرا سرمربی پیکان به سمت روی ماتا رفت؟ گفت: باید بگویم رفتار انسانی و نرمال نبود. البته نمی‌توان این رفتار را به همه ارتباط داد. وقتی می‌بازیم یا می‌بریم باید نتیجه را قبول کنیم. من نمی‌توانم به تنهایی جلوی اینها را بگیرم و فدراسیون باید این مسائل را حل کند.

کدخبر: 869386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟