رفتار شرم آور مسئول باشگاه استقلال با مجیدی

به گزارش رکنا و به نقل از تسنیم، فرزاد مجیدی مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) برای تعیین تکلیف مطالباتش به باشگاه استقلال مراجعه کرد که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه حضور نداشت. مجیدی به دلیل درگیری لفظی با یکی از مسئولان باشگاه با عصبانیت محل را ترک کرد.

مجیدی درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: رفتاری که امروز با من صورت گرفت، شرم‌آور بود. استقلال خانه من است و تا زمانی که با مدیرعامل وقت باشگاه صحبت نکنم، سکوت خواهم کرد اما در دو روز آینده مفصل صحبت‌های زیادی می‌کنم. خجالت می‌کشم که بگویم چه اتفاقی افتاد. من 13، 14 سال در این باشگاه حضور داشتم و خودم را بخشی از خانواده استقلال می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه برای گرفتن مطالباتش به باشگاه استقلال رفته بود، تصریح کرد: همیشه بحث پول مطرح نیست. من در استقلال بازیکن بودم، سمت‌های مختلف اجرایی، سرپرستی تیم و ... را برعهده داشتم و حتی برای استقلال چمن تمرین را هم آب داده‌ام، اما رفتاری که صورت گرفت، شرم‌آور بود. چطور ممکن است با من این برخوردها را بکنند؟

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث حضور پلیس در باشگاه به دلیل درگیری لفظی صورت گرفته، گفت: همانطور که گفتم تا دو روز دیگر همه چیز مشخص می‌شود و فعلاً سکوت می‌کنم. از برخوردی که با من شد، خجالت کشیدم. به دلیل اینکه استقلال بازی دارد، نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم و تا با مدیرعامل باشگاه صحبت نکنم فعلاً چیزی نمی‌گویم، اما تا یکی دو روز آینده خیلی از حقایق روشن خواهد شد.

کدخبر: 869018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟