جوانی که زود پیر شد؛ مهاجمی که دیگر زهر ندارد

به گزارش رکنا ، در آخرین روز تابستان 98 و در دربی حساس پایتخت، "گابریل کالدرون" سرمربی آرژانتینی و جسور پرسپولیس در دقیقه 80، جوان لاغراندام را به زمین فرستاد.

همان موقع بسیاری از هواداران که از تلویزیون یا ورزشگاه بازی را تماشا می‌کنند با تعجب از این تعویض، حتی مهاجم جدید تیمشان را نمی‌شناختند.

مهدی عبدی وارد زمین شد و دو دقیقه بعد با عبور از مدافعان آبی‌پوش گل برتری سرخ‌پوشان را وارد دروازه حریف دیرینه کرد. او نوید یک مهاجم شش‌دانگ را می‌داد و مهاجمی برای دیدارهای حساس بود.

در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان گلزنی کرد و یک دربی‌باز تمام‌عیار شده بود. شاید پرسپولیس یک مهاجم استاندارد پیدال کرده بود؛ بعد از محسین خلیلی که دیگر مهاجم حرفه‌ای نداشت.

اما عبدی روز به روز پسرفت کرد. ابتدای فصل پیشنهادی از پرتغال داشت که می‌توانست کمک مالی باشگاه باید اما یحیی مخالفت کرد. البته شاید سرمربی سرخ‌ها اکنون پشیمان شده بود.

در روزگاری که لوکادیا رفته و شیخ هم همیشه مصدوم است، عبدی بازهم جایی در ترکیب اصلی ندارد و وقتی وارد زمین می‌شود نیز کم تحرک است و موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد.

او در نیمه دوم بازی با ون‌پارس در جام حذفی به زمین امد و مطابق انتظار فرصت‌های خوب را هدر داد. جوان قائمشهری نشانی از سال‌های قبل خود ندارد، انگار زود پیر شده است.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد یحیی دیگر او را نمی‌خواهد و باشگاه در نظر دارد او و دو بازیکن دیگر را در نقل و انتقالات با مهره‌های مدنظرش جابه‌جا کند. شاید وقت رفتن برای جوان زود پیر شده سرخ‌ها فرا رسیده و نیاز به اردوگاهی جدید دارد.

 

کدخبر: 861075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟