سرنوشت تلخ در انتظار بنزما پس از جام جهانی؟

به گزارش رکنا، رابطه کریم بنزما و دیدیه دشان در بدترین شرایط خود به سر می‌بُرد. اکیپ در گزارشی اعلام کرده است که مهاجم رئال مادرید هیچ تماسی با کادر پزشکی تیم ملی فرانسه نداشته است.

بنزما در روز 20 نوامبر به علت مصدومیت اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد اما هرگز در تیم ملی فرانسه هیچ کدام از اعضای کادر فنی اصراری به ماندنش نداشتند و هیچ کسی هم درخواستی برای بازگشت او به تیم ملی ارائه نداد.

بنزما در لیست 26 نفره بنزما در تیم ملی فرانسه حضور داشت و می‌توانست بعد از اتمام مصدومیتش به تیم ملی فرانسه برگردد اما دشان تمایلی به این کار نداشت. البته در صورت قهرمانی فرانسه، بنزما می‌تواند مدال و پاداش را دریافت کند.

بنزما و دشان که 6 سال با هم قهر بودند، پیش از یورو با هم آشتی کردند اما حالا پس از یک سال و نیم دوباره رابطه آنها خراب شده است. در سال 2021، دشان و بنزما با هم ملاقات کردند و کدورت‌ها را کنار گذاشتند. گفته می‌شود که عدم اشاره بنزما به دشان در زمان کسب توپ طلایش باعث شده تا دوباره رابطه آنها کدر شود.

از سویی بنزما حس می‌کند که دشان تمایلی به ماندنش در تیم ملی فرانسه در جام جهانی نداشته است. در حقیقت بنزما می‌توانست در اردو بماند و در زمانی که مصدومیتش به طور کامل رفع شد،از مرحله حذفی در تیم بازی کند اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

از سویی به نظر می‌رسد که بنزما به کادر پزشکی فرانسه توضیح دقیقی در مورد شدت مصدومیتش نداده و کادر پزشکی گزارش‌های پزشکی لازم را در اختیار فرانسوی‌ها قرار نداده است. خود بنزما ترجیح می‌داد که در دوحه به ریکاوری بپردازد اما دشان ترجیح داد که او را از لیست کنار بگذارد و عجیب این که هیچ بازیکنی را هم برای جایگزینی او انتخاب نکرد!

دشان حس می‌کند که مصدومیتش بهانه‌ای بوده تا دشان او را از لیست خط بزند چرا که مربی تیم ملی فرانسه علاقه‌ای به ماندنش نداشته است. بنزما به همین دلیل حاضر نشد برای تماشای فینال به دوحه سفر کند. در صورت ماندن دشان در تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی، مشخص نیست که آیا کریم شانسی برای بازگشت به تیم ملی دارد یا نه.

انتهای پیام/

کدخبر: 853991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟