شوک دوم به پرسپولیس/ چرا لوکادیا می خواهد قبل از دربی از ایران برود؟

به گزارش رکنا، در حالی که تیم پرسپولیس خودش را برای برگزاری دربی روز سه شنبه با استقلال آماده می‌کند، یورگن لوکادیا بهترین بازیکن پرسپولیس و آقای گل این تیم، در تمرین امروز سرخپوشان حاضر نشد و به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده در اسرع وقت قصد خروج از کشور را دارد.

لوکادیا دلیل این تصمیم را مشکلات خانوادگی، بیماری همسرش و تنهایی فرزندانش اعلام کرده است و گفته که می‌خواهد هرچه سریعتر تهران را ترک کند و حتی حاضر نیست در دربی سه شنبه هم بازی کند. این در شرایطی است که پیش از این شیخ دیاباته هم به علت مصدومیت دربی را از دست داده بود.

البته برخی شنیده‌های تایید نشده حاکی از آن است که لوکادیا به خاطر برخی شرایط خاص و اینکه نمی‌تواند با خانواده‌اش مدام در تماس باشد تصمیم به ترک ایران گرفته.

باشگاه پرسپولیس البته تمام پول لوکادیا را پرداخت کرده و این بازیکن نمی‌تواند بدون اجازه باشگاه پرسپولیس ایران را ترک یا قراردادش را فسخ کند. همچنین لوکادیا برای خروج از ایران باید کارهای مالیاتی خود را انجام بدهد و به راحتی قادر به خروج از کشور نیست.

به این ترتیب پرسپولیس بدون لوکادیا و شیخ دیاباته باید به مصاف استقلال در دربی روز سه شنبه برود. حالا باید دید یحی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس چه تدبیری برای عبور از بحران دارند.

کدخبر: 853942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟