بازگشت بازیکن کلمبیایی به کرمان با یک شرط

به گزارش رکنا، چندی پیش لاری آنجلو برای عقد قرارداد با مس کرمان به ایران آمد و در تمرینات این تیم شرکت کرد. آنجلوی کلمبیایی در چند بازی تدارکاتی مانند تقابل با پرسپولیس نیز به میدان رفت و عملکرد او در این مدت رضایت کادرفنی را به همراه داشت.

به همین خاطر قرار بود تا یش از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر و بازی هفته دوازدهم مقابل مس رفسنجان کارت بازی او صادر شود اما عملی نشدن تعهدات مالی باشگاه باعث شد این بازیکن هفته گذشته به کشور خودش برگردد.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد که باشگاه مس کرمان باید 30درصد قرارداد این بازیکن را پرداخت می‌کرده که انجام نشدن این کار باعث خروج آنجلو از ایران شده است. با اینحال این بازیکن اعلام کرده اگر باشگاه مس کرمان به تعهد خودش عمل کند حاضر به بازگشت خواهد بود. گفته می‌شود قرارداد این بازیکن حدود 130 هزار دلار است.

ضمن اینکه بورا بازیکن اهل گینه بیسائو که کارت بازی‌اش هم صادر شده، به دلیل مسائل مالی ایران را ترک کرده و احتمال جدایی او نیز زیاد است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد نقشه‌های فرزاد حسین خانی برای شروع مجدد لیگ نتیجه گیری در دربی کرمان تکمیل نشده و او با ادامه مشکلات قبلی باید به کارش ادامه بدهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 852216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟