آرائوخو : آماده بازی برای کشورم در دور حذفی جام جهانی بودم

به گزارش رکنا،  رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا پس از آنکه برای چند روز از ژاوی هرناندز استراحت گرفت با اجازه باشگاه به کشورش رفت. او در فرودگاه بارسلونا در مورد وضعیت مصدومیت خود صحبت کرد.

وی گفت: از نظر جسمانی احساس خوبی داشتم و قرار بود تمرینات را با تیم انجام دهم و اعتقاد داشتیم برای مرحله 1/8 نهایی آماده خواهم بود.

مدافع اروگوئه درباره تنش بین بارسلونا و اروگوئه گفت: با این وجود خیلی آرام بودم. واضح بود که بارسلونا نمی‌خواهد عجله کنم و تیم ملی می‌خواست تا در تاریخ مشخص بازی کنم و به تیم کمک کنم. همه می‌دانستیم فرصتی برای صعود داریم و برای آن تلاش کردیم. از حذف ناراحتیم و از اینکه نتوانستم به هم تیمی‌هایم کمک کنم و برای کشورم بازی کنم ناراحتم. سختی زیادی کشیدم چون می‌خواستم بازی کنم و برای بازگشت و بهبود عجله داشتم و برای بازی بعدی آماده می‌شدم اما نشد.

گفتنی است آرائوخو به دلیل مصدومیت در دور گروهی برای اروگوئه به میدان نرفت و شاید یکی از دلایل حذف آنها از مسابقات عدم حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی این کشور بود.

گفته می‌شود آرائوخو پس از چند ماه دوری از میادین می‌تواند در بازی مقابل اسپانیول در تاریخ 10 دی برای بارسلونا به میدان برود.

انتهای پیام/

کدخبر: 851054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟