رونالدو به سیم آخر زد !

به گزارش رکنا، در حالی که پرتغال در بازی مرحله یک هشتم نهایی خود در جام جهانی 2022 سوئیس را 6-1 شکست داد، گزارش شده است که کاپیتان آنها کریستیانو رونالدو از کنار گذاشته شدن از تیم راضی نیست.

کریستیانو رونالدو پس از جدایی سخت از منچستریونایتد، اکنون باید با بازی در نقش یک بازیکن تعویضی در تیم ملی خود مبارزه کند.

این موضوع برای برنده 5 توپ طلا که طبق گزارش نشریه پرتغالی رکورد، تهدید به ترک کمپ تمرینی شده بود، خوشایند نبود.

این مقاله با تیتر "رونالدو تهدید به ترک" بود و نشان می‌دهد که چگونه برترین گلزن تاریخ پرتغال با تصمیم به کنار گذاشتن خود از ارنج ثابت تیم، عصبانی شده است.

در جمله‌ای از مقاله رکورد آمده است: «در گرماگرم صحبت با مربی، وقتی کریس متوجه شد که در ترکیب اصلی نخواهد بود، به بدترین چیز فکر کرد. البته با این حال، این نشریه همچنین تصریح می‌کند که رونالدو پس از شوک اولیه آرام شد و پیامدهای ادامه این تهدید را در چنین مقطع حساسی درک کرد.

فدراسیون فوتبال پرتغال این خبر را به طور کامل تکذیب و اعلام کرد که رونالدو هرگز تهدیدی به ترک تمرین یا تورنمنت نکرده است.

همچنین پس از تعطیلات چهارشنبه، مربی پرتغال تصمیم گرفت تیم خود را به دو نیم کند و شروع کننده‌ها در سالن تمرین کنند و بازیکنان تعویضی تمرینات مختلفی را در زمین تمرین انجام دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 850962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟