ذوالمجیدیان: اخلاقی نیست به دنبال بازیکن برای خمز باشیم/ هنوز نمی دانیم او چه می خواهد

علی اکبر ذوالمجیدیان در گفت و گو با رکنا ، در مورد انتخاب سرمربی جدید و اسپانیایی تیم تراکتور اظهار داشت: بعد از مذاکراتی که با چند مربی انجام دادیم در نهایت با خمز به توافق رسیدیم. او سابقه خوبی دارد و مربی بزرگی است از این رو برخی نگرانی های ما در خصوص تیم برطرف می شود.از طرفی مدتی است تیم را محمد نصرتی تمرین می دهد و می تواند به خمز در مورد تیم مشاوره های خوبی دهد.

وی با اشاره به این که از جزئیات قرارداد اطلاعاتی ندارد تاکید کرد: من در جریان جزئیات قرارداد او نیستم چرا که توافق بیرون از ایران انجام شده است. هر وقت این مربی به ایران آمد و قرارداد بست قطعا ما هم در جریان توافقات قرار می گیریم. تا جایی که می دانم هیچ شرط خاص یا دور از انتظاری بین طرفین وجود ندارد. زنوزی شخصا با او توافق کرده است و در جریان جزئیات قرار دارد. از این رو نگرانی از بابت قرارداد این مربی وجود ندارد.

مدیر تیم تراکتور با تاکید بر این که خمز حرفه ای است و با اطمینان قرارداد می بندد تصریح کرد: قطعا او از شرایط تیم ما اطلاع دارد. نمی توانیم بگوییم از تیم ما یا لیگ ایران شناختی ندارد چرا که بدون شناخت مسئولیتی را قبول نمی کند. خمز یک مربی حرفه ای است و فیلم بازی های تیم تراکتور را دیده و بر اساس آنچه دید تصمیم به همکاری گرفته است.بدون شک ابتدا به ایران آمده، تیم را زیر نظر می گیرد و بر اساس نیاز تیم و توانایی بازیکنان تصمیماتی را در جهت ارتقا کیفی تیم خواهد گرفت.از طرفی او مشاوران خوبی دارد که به او در این زمینه کمک می کنند.

ذوالمجیدیان در مورد جذب بازیکن و این که خمز با خود بازیکنی به تراکتور می آورد گفت:نمی دانم در این مورد صحبت شده یا نه اما به هر حال ممکن است او بخواهد تیم را با سلیقه خود تقویت کنند. فعلا چهار بازی از پیاپی در پیش داریم که فرصت خوبی برای خمز است تا از تیم شناخت بیشتری پیدا کند. فراموش نکنیم فصل یارگیری فرا نرسیده و حرفه ای نیست در چنین شرایطی در مورد لیست خروج و ورود صحبت کنیم. ضمن این که درست نیست در این شرایط با بازیکنان دیگر تیم ها مذاکره کنیم. از این رو این فرصت را به خود می دهیم تا ابتدا مربی از تیم به شناخت خوبی برسد و سپس در جهت اهداف این مربی یارگیری هم خواهیم کرد.

وی به مربیان فعلی تیم تراکتور اشاره کرد و افزود: به جز محمد نصرتی یک بدنساز و مربی دروازه بانان هنوز کنار ما هستند. از این رو سه مربی در اختیار داریم. شاید خمز هم بخواهد یک دستیار با خود بیاورد. اگر اینطور باشد، پس از ورود به ایران و بعد از این که قراردادش را بست مربی مورد نظر او به ما ملحق می شود.این دیگر توافقاتی است که در ایران انجام می شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 850344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟