اختصاصی رکنا/ گولسیانی: استرس؟ دربی برای من مثل بازی دوستانه است/ ایران ضعیف بود و باید حذف می شد

به گزارش رکنا، بعد از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ، کارشناسان و اهالی فوتبال نظرات مختلفی در این خصوص داشتند و خیلی‌ها نسبت به عملکرد تیم ملی انتقاد داشتند. به همین دلیل سراغ گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس رفتیم تا نظرش را در مورد عملکرد تیم ملی و البته دربی پیش روی تهران جویا شویم.

گئورگی گولسیانی در گفت‌وگو با رکنا، در مورد حذف تیم ملی از جام جهانی، عملکرد مرتضی پورعلی‌گنجی در قطر، دربی پیش روی تهران و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید.

در زیر بخش‌های مهم مصاحبه گولسیانی با رکنا را می‌خوانید:

*از ایران انتظار عملکرد بهتری داشتم.

*ایران مقابل انگلیس و آمریکا ضعیف بود.

*دنیا انتظار داشت ایرانیان جنگجو را مقابل آمریکا ببیند.

*ایران باید حذف می‌شد.

*عملکرد پورعلی‌گنجی در جام جهانی خوب بود.

*بازی با استقلال؟ هیچ استرسی ندارم!

*یحیی آرام و باهوش است و اعتماد به نفس زیادی دارد.

*به عنوان سوال اول، به نظرت عملکرد تیم ملی در جام جهانی چطور بود؟

باید بگویم که حقیقتا در جام جهانی از ایران انتظار عملکرد بهتری داشتم. هوادار ایران در این جام بودم، همانطور که تیم ملی کشور خودم را حمایت می‌کنم. بازی اول ایران مقابل انگلیس خیلی سخت بود اما ایران در این بازی به شدت ضعیف عمل کرد. بازی دوم کاملا متفاوت بود، تیمی کاملا متفاوت و با انگیزه در زمین دیدیم، ایران کاملا لایق کسب این ۳ امتیاز بود. بازی آخر با آمریکا اما برای من تعجب آور بود. بار دیگر همان تیم ضعیف را دیدم، انگار که ایران سعی داشت عقب بازی کند. هر تیمی ممکن بازی را ببازد اما اینکه چطور ببازید مهم است. اگر ۹۰ دقیقه عقب بازی کنید قابل قبول نیست. ما عادت داریم تیم ملی ایران را ببینیم که با چنگ و دندان مبارزه می‌کند، دنیا انتظار داشت جنگجویان را در زمین ببیند. متاسفانه این اتفاق نیافتاد و قاعدتاً ایران باید حذف می‌شد.

*در مورد عملکرد مرتضی پورعلی‌گنجی در تیم ملی چه نظری داری؟

عملکرد مرتضی ثبات خوبی داشت. درست است که تیم ملی در جام جهانی ۷ گل خورد اما اگر فقط درباره مرتضی حرف بزنیم می‌توانیم بگوییم عملکرد پورعلی گنجی قابل قبول بود.

*حالا فکر می‌کنی چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی در جام جهانی دارد؟

به نظر من از بین فرانسه و برزیل و یا انگلیس یکی قهرمان جام جهانی خواهد شد. این تیم‌ها کیفیت فوق العاده‌ای نشان داده‌اند.

*بلافاصله بعد از جام جهانی قرار است پرسپولیس و استقلال در دربی تهران روبروی هم قرار بگیرند. این اولین دربی تو است، برای بازی با استقلال استرس نداری؟

در حال آماده شدن برای دربی تهران هستم. ‌می‌دانم که این بازی تا چه حد برای هوادارانمان و برای لیگ ایران مهم است. اصلا استرس ندارم، چرا باید استرس داشته باشم؟ برای من بازی با استقلال مثل دیگر بازی هاست، حتی بازی دوستانه. من برای هر بازی آمادگی دارم.

*در مورد یحیی گل‌محمدی و تاثیرش در پرسپولیس چه صحبتی داری؟

یحیی فردی آرام و یک حرفه‌ای باهوش است. مهمترین چیز این است که او اعتماد به نفس زیادی دارد که از آن در جهت تاثیر گذاری مثبت روی تیم استفاده می‌کند.

گفت‌وگو از میلاد اعظمی

انتهای پیام/

کدخبر: 850285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟