پدری: می‌خواهم پیراهنم را با مسی در فینال عوض کنم/ مراکش حریف پیچیده‌ای برای ما خواهد بود

به گزارش رکنا، پدری یک روز قبل از بازی مرحله یک شانزدهم نهایی اسپانیا مقابل مراکش، با اسپورت صحبت کرد

پدری در پاسخ به سوالی درباره آخرین بازی گروهی گفت: صادقانه بگویم، من متوجه نشدم که آلمان چه زمانی در جدول امتیازات پیش افتاد و ما دوباره در رتبه دوم قرار گرفتیم. من تمام بازی را در عذاب بودم، در پایان از نیمکت‌نشینان پرسیدم و آنها به من گفتند که صعود کردیم. پدری در پاسخ به سوالی درباره آخرین بازی گروهی گفت: این یک شادی بود، اما نه برای نتیجه، من به تابلوی امتیازات نگاه می کردم و دیدم کاستاریکا در گروه دوم است و ما بیرون بودیم. سعی می‌کردم هم تیمی‌ها را تشویق کنم که به دنبال گلزنی باشند.

وی همچنین سخنانی را که ژاوی هرناندز اخیراً در سفرش به قطر به او گفته بود، فاش کرد و گفت: او قبل از بازی برای ما آرزوی موفقیت کرد. او پیام خود را برای همه ما در تیم ارسال کرد. ما شخصاً او را ندیدیم، اما او پیامی تلفنی فرستاد.

هافبک بارسلونا مورد دیدن آندرس اینیستا گفت: من کمی استرس داشتم ، بله، نمی‌دانستم به او چه بگویم، اما او یک فرد بسیار عادی است، همانگونه که از بیرون به نظر می‌رسد و من بسیار افتخار می‌کنم که با الگویم دیدار داشتم.

در همین حال، پدری فاش کرد که هنوز پیراهن خود را با هیچ بازیکن حریف عوض نکرده است. اما او دوست‌دارد این کار را با لیونل مسی در فینال جام جهانی فوتبال انجام دهد.

من آن را با دیوید رایا تغییر دادم، اگر مهم باشد، چون پیراهن او را می‌خواستم. با تیم‌های دیگر، هنوز نه. لئو، به نظرم خوب خواهد بود که در فینال پیراهن‌هایمان را باهم عوض کنیم.

پدری در ادامه درباره تیم ملی مراکش، حریف مرحله یک هشتم نهایی اسپانیا صحبت کرد و اینطور توضیح داد: این یک رقیب پیچیده است، به خصوص از نظر فیزیکی، نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند  و باید به آن احترام بگذارید.

وقتی از او در مورد احتمال حضور از عبده بارسلونا پرسیده شد، او گفت: وی نشان داد که او پتانسیل زیادی دارد. احتمالاً با او صحبت خواهم کرد زیرا ما خیلی خوب با هم کنار می‌آییم، اگرچه درست است که من زیاد تلفنی صحبت نمی‌کنم. وقتی با ما بود خیلی باهم می‌خندیدیم. مراکش تیمی است که چندان شناخته شده نیست اما بازیکنانی با پتانسیل بالایی دارد.

ستاره اسپانیا با اشاره به تمایل خود برای زدن اولین گل خود برای اسپانیا در این بازی، افزود: بله، می‌خواهم اولین گلم را با تیم ملی به ثمر برسانم.

انتهای پیام/

کدخبر: 849905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟