عبور از هفت خوان رستم برای سفر وزنه برداران به کلمبیا

به گزارش رکنا، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان در 2 بخش مردان و زنان از فردا (دوشنبه) رسماً در شهر بوگوتای کلمبیا آغاز می‌شود. همچنین نکته جالب توجه برای اولین بار توسط تیم برگزار‌کننده مسابقات و فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این دوره اجرا شده است، آنلاین برگزار شدن کنگره رقابت‌ها بابت اعلام رکوردهای ورودی وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات است.

همچنین بهداد سلیمی سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری به‌عنوان سرپرست کاروان، حافظ قشقایی ملی‌پوش دسته 67 کیلوگرم، میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته 81 کیلوگرم و سعید علی‌حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان، گروه اول اعزامی کاروان وزنه‌برداری کشورمان به رقابت‌های جهانی 2022 کلمبیا را تشکیل می‌دهند که به‌دلیل ترافیک سنگین خطوط پروازی منتهی به کشور کلمبیا، اعزام‌شان با یک روز تأخیر انجام می‌شود.

این در حالی است که قرار بود گروه اول از طریق ترکیه به کلمبیا بروند، اما باتوجه به منتفی شدن پرواز، قرار است آنها امشب (یکشنبه) ابتدا تهران را به مقصد دوحه ترک کرده، سپس پس از توقف کوتاه مدت در قطر راهی سائوپائولوی برزیل شده و از آنجا به بوگوتای کلمبیا بروند. 2 گروه بعدی از کاروان وزنه‌برداری ایران قرار است طبق همان زمانبندی قبلی اعلام شده به کلمبیا اعزام شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 849623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟