حمله شدید قهرمان جهان به مسئولان ورزش: چرا باید بازیکنان تیم ملی فوتبال حواله خودرو بگیرند؟/ زمان پاداش دادن کسی سراغ کشتی را نمی گیرد/ مگر بین ما و فوتبالیست‌ها تفاوتی وجود دارد ؟

محمدرضا گرایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط فعلی خودش اظهار داشت: پس از مسابقاتی سختی که پشت سر گذاشتم در حال استراحت و ریکاوری هستم تا برای حضور در مرحله جدید اردوها و همچنین چرخه انتخابی تیم ملی به آمادگی برسم. تا الان هم برای حضور در لیگ با هیچ تیمی به توافق نرسیده‌ام.

وی با انتقاد از مسئولان برای پاداش ویژه برای بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: ما در هر رقابتی که رفته‌ایم تنها تلاش کرده‌ایم برای بالابردن پرچم ایران و شادی مردم تلاش کنیم و به عنوان کشتی‌گیری که به مدال طلای المپیک توکیو رسیدم و همچنین در جهانی اسلو و بلگراد به 2 مدال طلا و نقره دست یافتم توقعم خیلی بیشتر از این‌ها بود. هر چه نباشد کشتی ورزش اول در المپیک و همچنین بازی‌های آسیایی است بیشتر زحمات مدال‌آوری روی دوش ما است و ما هم همیشه تلاشمان بر این بوده تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

دارنده مدال طلای المپیک تصریح کرد: کشتی ورزش اول کشور است و این موضوع نباید فقط در حد حرف باشد اما متاسفانه زمان رسیدگی و اهدای پاداش و حمایت که می‌رسد، کسی سراغ کشتی از ما نمی‌گیرد. ما از سال گذشته با وجود افتخاراتی که کسب کردیم، پاداشی که حقمان بوده را هم دریافت نکرده‌ایم و در دادن آن خساست به خرج داده‌اند. متاسفانه برای المپیک هم حمایتی نشدیم.

گرایی افزود: ما با جان دل روی تشک می‌رویم تا برای ایران افتخارآفرینی کنیم اما حمایت و توجهات به سمت دیگری می‌رود و این تنها باعث دلسردی سایر ورزشکاران می‌شود. همه ما تلاش می‌کنیم برای ایران به افتخار برسیم اما اینکه بخواهند بین رشته‌های ورزشی تبعیض قائل شوند اتفاقا چندان خوبی نیست. آیا مگر بین ما و فوتبالیست‌ها تفاوتی وجود دارد که ما از آن بی خبر هستیم؟ به تمام بازیکنان تیم ملی در جام‌جهانی خسته نباشید می‌گویم و خوشحالم که توانستند ولز را ببرند و دل مردم را شاد کنند و مشکلی هم ندارم پس از آن بُرد به آنها پاداش داده شده است اما سوال من اینجاست چرا باید با وجود حذف از این رویداد به آنها حواله خودرو داده شود؟ واقعا برایم ناراحت‌کننده است که مسئولان توجه چندانی به ما ندارند. ما حتی پاداشی هم می‌گیریم شاید ناچیز باشد و از مسئولان درخواست دارم به عنوان کسی که در المپیک به مدال طلا رسیده صدای ما را هم بشنوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 849558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟